رمز ارز

رشد ۲۰۰ درصدی قیمت ترا (لونا) تنها در چند ساعت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ترا (LUNA) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته و از رتبه ۲۰۵ به جایگاه ۵۸ بازار صعود کرده است.
به دنبال تثبیت گسترده قیمت ترا در محدوده ۱٫۹ دلار برای ماه‌ها، قیمت این ارز دیجیتال با بیش از ۲۰۰ درصد رشد در عرض تنها چند ساعت، به اوج سه ماهه خود در ۶٫۹۱ دلار رسیده است. از طرفی، با افزایش چشمگیر ارزش بازار ترا از ۲۶۴ میلیون دلار به ۸۷۲ میلیون دلار، این ارز دیجیتال توانسته از این لحاظ از رمزارزهای بزرگی مانند توکن هوبی، لیدو دائو، هلیوم، پنکیک سواپ، پکس گلد، دش و نکسو، پیشی بگیرد.
علاوه بر این، ارزش استیبل کوین ترا کلاسیک یواس‌دی (USTC) نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و به ۰٫۰۶۳ دلار رسیده است.
در مقابل، به نظر می‌رسد که ترا کلاسیک (LUNC) در مسیر رالی خود با موانعی برخورد کرده است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۹ درصد کاهش یافته و به ۰٫۰۰۰۴۲۵۵ دلار رسیده است. با این حال، این رمزارز همچنان یک رشد ۸۰ درصدی در بازه زمانی هفتگی دارد و جایگاه خود را در بین ۳۰ رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار حفظ کرده است.
در همین حال، لازم به ذکر است که برخی از تحلیلگران در مورد افت بیشتر قیمت ترا کلاسیک هشدار می‌دهند. به گفته آنها، کاهش عرضه یک رمزارز بدون اینکه کاربردی داشته باشد، بیهوده است. به همین دلیل، آنها پیش‌بینی می‌کنند که تقاضای بالا برای LUNC در بلندمدت ناپایدار خواهد بود.
در این میان، یک خبر مثبت اینکه صرافی بایننس نیز پشتیبانی خود را از سوزاندن مالیاتی LUNC اعلام کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا