بازی

شایعه: Redfall در نیمه اول ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

شایعه: Redfall در نیمه اول ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون تاریخ عرضه Redfall جدیدترین بازی انحصاری ایکس باکس که توسط استودیو Arkane ساخته می‌شود شنیدیم.

به طور مثال چند وقت پیش صحبت از تاخیر خوردن فرایند توسعه بازی به صورت داخلی شده بود و از طرفی دیگر به دلیل سکوت مایکروسافت و عدم حضور پررنگ در سال ۲۰۲۲، طرفداران برای دیدن آثار مختلف این شرکت به طور کلی امید خود را از دست داده بودند.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

حال طبق ادعای جز کوردن (Jez Corden) سردبیر ویندوز سنترال، به نظر می‌رسد مایکروسافت و آرکین بازه زمانی May سال ۲۰۲۳ را برای انتشار ردفال در نظر گرفته‌اند. این اخبار توسط منابع رسانه یاد شده منتشر شده است و احتمالاً هفته اول May (اردیبهشت ۱۴۰۲) نیز تاریخ دقیق عرضه بازی باشد.

Redfall

این شایعات بار نخست از آن جایی شروع شد که Okami13 ادعا کرد بازی در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده منتشر خواهد شد و ظاهراً با گفته‌های منابع مختلف این رسانه نیز مطابقت داشته است. همچنین به نظر می‌رسد مشابه نسخه پریمیوم Forza Horizon 5، یک دوره دسترسی زودهنگام (Early Access) نیز برای ردفال درنظر گرفته شده است و احتمالاً به افرادی که نسخه ویژه آن را تهیه کنند اهدا می‌شود.

ردفال یک بازی اکشن جهان باز است که بازیکنان می‌توانند به صورت تک نفره یا در کنار دوستان خود به صورت کوآپ چهارنفره آن را تجربه کنند. این اثر دارای شخصیت‌های متنوع با قدرت‌های گوناگون بوده و به نظر می‌رسد تجربه بازی با هر یک از این شخصیت‌ها متفاوت خواهد بود. در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید منتظر عرضه Redfall به صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی در اردیبهشت ۱۴۰۲ باشیم.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


کنسول های بازی قراره از بین برن!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا