بازی

بازی جدیدی تحت عنوان Tron: Identity معرفی شد

بازی جدیدی تحت عنوان Tron: Identity معرفی شد

شوکیس بازی‌‎های دیزنی و مارول با بازی جدیدی به نام Tron: Identity معرفی شد که توسط Mike Bithell سازنده بازی‌های مستقلی چون Thomas Was Alone ساخته می‌شود.

در حالی که تیزر بسیار کوتاه بازی اطلاعات زیادی درباره آن ارائه نکرد، موسیقی و درخشش نئون دیسک‌های نور آن کاملا طرفداران را به یاد فیلم Tron Legacy محصول سال ۲۰۱۰ انداخت.

مطلب پیشنهادی:انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟نقطه مشترک پاندا قرمز خشمگین و دایناسور سبز مهربان
انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟

طبق توضیحات موجود، Tron Identity به عنوان یک بازی ماجراجویی ویژوال ناول توصیف شده که در آن شاهد یک برنامه کارآگاهی به نام Query هستیم که به دنبال یک جنایت بی‌سابقه در The Grid می‌گردد. در توضیحات صفحه استیم بازی هم آمده است:

چیزی ربوده شده است. وارد یک Grid جدید شوید، از طریق گیم‌پلی ویژوال ناول بازی اتحادهایی را ایجاد کنید و از طریق پاز‌های Identity Disc حقایق را کشف کنید. تصمیمات حیاتی بگیرید و مسیر خود را در دنیایی بدون خالق ترسیم کنید.

این تمام اطلاعاتی است که درباره بازی منتشر شده و باید منتظر اخبار رسمی بیشتری درباره آن باشیم. البته می‌دانیم که بازی سال ۲۰۲۳ در استیم منتشر خواهد شد.

Bithell Games توسعه‌دهنده بازی بیشتر به دلیل عنوان مستقل موفق Thomas Was Alone شناخته می‌شود. البته بازی‌های دیگری مانند John Wick Hex را نیز در کارنامه خود دارد که یک عنوان استراتژیک اکشن در دنیای جان ویک است.

مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن Encanto – ستاره‌ها نمی‌درخشند بلکه می‌سوزندآوازهای خانه مادری جادویی من!
نقد انیمیشن Encanto – ستاره‌ها نمی‌درخشند بلکه می‌سوزند


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا