بازی

Little Nightmares زمستان امسال برای موبایل منتشر می‌شود [تماشا کنید]

Little Nightmares زمستان امسال برای موبایل منتشر می‌شود [تماشا کنید]

بازی Little Nightmares، عنوان پلتفرم ترسناک پازل بندای نامکو، زمستان امسال برای دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر خواهد شد. تریلر اعلام این نسخه از بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید که در آن قهرمان داستان یعنی Six در حال عبور از Maw و تجربه‌های عجیب‌و‌غریب مختلف بازی است.

Little Nightmares که توسط استودیوهای Playdigious و Tarsier توسعه یافته، اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی عرضه شده بود و سپس در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شد. نهایتا بازی در سال ۲۰۲۰ برای گوگل استیدیا نیز در دسترس قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟اپل، سونی، مایکروسافت؛ برنده کدام است؟
آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟

بازی روی دختر مرموزی به نام Six تمرکز دارد که به دنبال فرار از کشتی غرق‌شده‌ای به نام Maw است. او در طول ماجراجویی خود علاوه بر موجودات دوست‌داشتنی به نام Nomes، با هیولاهای بزرگی مانند Janitor، Twin Chefs و موارد دیگر نیز روبرو خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که کنترل‌های بازی Little Nightmares چگونه برای گوشی‌های موبایل بهینه‌سازی شده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در آینده اخبار بیشتری درباره این عنوان منتشر شود. همچنین دنباله آن با نام Little Nightmares 2 نیز برای ایکس باکس وان، سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵، پی‌سی، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا منتشر شده است که می‌توانید بررسی آن توسط lastech را مطالعه کنید.

در بخشی از بررسی بازی آمده است:

Little Nightmares 2 یک پکیج کامل برای افرادی است که از بازی‌های پلتفرمینگ با ستینگ‌های رازآلود خوششان می‌آید. بازی نه تنها در بخش جلوه‌های بصری‌ با یک شاهکار هنری فاصله چندانی ندارد، بلکه با گیم‌پلی و طراحی مراحل جذابش نیز شما را مدام سورپرایز می‌کند و نمی‌گذارد که حتی یک ثانیه هم خسته شوید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیتپیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!
راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا