بازی

Hollow Knight: Silksong برای پلی استیشن ۴ و ۵ نیز منتشر خواهد شد

Hollow Knight: Silksong برای پلی استیشن ۴ و ۵ نیز منتشر خواهد شد

حساب رسمی پلی استیشن تایید کرد که بازی Hollow Knight: Silksong برای PS4 و PS5 نیز منتشر خواهد شد. البته تاریخ انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

بازی Hollow Knight: Silksong سال ۲۰۱۹ به عنوان دنباله Hollow Knight معرفی شد و در ابتدا گفته شده بود که قرار است برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ منتشر شود. حالا سونی رسما پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ را نیز به این لیست اضافه کرده است.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

همچنین مشخص نیست که Silksong به‌صورت همزمان روی تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد یا پلتفرم‌های دیگری مانند ایکس باکس و پی‌سی در اولین قرار دارند. قبلا نیز گفته شده بود که این بازی از روز اول روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت، اما مشخص نیست که این امر به صورت انحصاری موقت انجام خواهد شد یا خیر.

بازی Hollow Knight: Silksong

Hollow Knight: Silksong ابتدا قرار بود به عنوان بسته‌ الحاقی برای نسخه اصلی عرضه شود اما بعد از آن تصمیم گرفته شد تا به نسخه بعدی سری تبدیل شود. با این حال تاکنون اطلاعات کمی درباره آن منتشر شده است و چند ماه قبل تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده بود.

هرچند هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Hollow Knight: Silksong اعلام نشده است، اما حساب ایکس باکس در توییتر اعلام کرده بود که بازی ۱۲ ماه پس از رویداد ایکس‌باکس و بتسدا منتشر خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که Silksong زمانی پیش از ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۲ خرداد ۱۴۰۲) منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا