بازی

شایعه: بازی Iron Man در رویداد امشب دیزنی و مارول معرفی خواهد شد

شایعه: بازی Iron Man در رویداد امشب دیزنی و مارول معرفی خواهد شد

رویداد D23 دیزنی امشب برگزار خواهد شد و پیش از نمایش بازی‌های ویدیویی در حال توسعه مارول، شایعه شده است که الکترونیک آرتز در این رویداد از بازی Iron Man رونمایی خواهد کرد.

ظاهرا بازی Iron Man مراحل اولیه توسعه خود را طی می‌کند و توسط یکی از استودیو‌های کانادایی الکترونیک آرتز در دست توسعه قرار دارد. BioWare، Red Crow، Motive Studios و Metalhead Studio از جمله استودیوهای مستقر در کانادا الکترونیک آرتز هستند.

بایوور (BioWare) از جمله استودیوهای با تجربه‌ای است که می‌تواند به عنوان توسعه‌دهنده بازی Iron Man معرفی شود و همچنین در یکی از بازی‌های آن با نام Anthem بازیکنان می‌توانستند نقش خلبانان را ایفا کنند که با لباس‌های جنگی زرهی خود قابلیت پرواز داشتند.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟

EA Motive بازی Star Wars: Squadrons را توسعه داده و در حال حاضر روی ریمیک Dead Space کار می‌کند، بنابراین اگر مشخص شود که این استودیو در حال کار روی بازی مرد آهنی است، می‌توان گفت که به این زودی‌ها شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

بازی Iron Man

شایعات مربوط به ساخت بازی Iron Man توسط الکترونیک آرتز از تابستان سال جاری شنیده می‌شد و حالا می‌توان انتظار داشت که امشب اخبار رسمی درباره آن منتشر شود.

شوکیس بازی‌های مارول در D23 ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امشب برگزار می‌شود و در آن شاهد به‌روزرسانی‌هایی درباره Marvel’s Midnight Suns و Disney Dreamlight Valley و سایر پروژه‌های در حال توسعه خواهیم بود. همچنین بازی مارول کارگردان Uncharted یعنی «ایمی هنیگ» و استودیو Skydance New Media در این رویداد نمایش داده خواهد شد که برخی منابع گفته بودند کاپیتان آمریکا و بلک پنتر در طول جنگ جهانی دوم خواهد بود.

اگر گزارش‌های دیگر صحت داشته باشند، EA همچنین بازی جهان باز Black Panther را نیز معرفی خواهد کرد که در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. با تیم lastech همراه باشید که در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود تمام اخبار مربوط به این رویداد را پوشش خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا