بازی

چند ویژگی‌ دسترسی پذیری جدید برای بازی God of War Ragnarok معرفی شد

چند ویژگی‌ دسترسی پذیری جدید برای بازی God of War Ragnarok معرفی شد

بدون شک خدای جنگ رگناروک (God of War Ragnarok) مورد انتظارترین بازی سال جاری محسوب می‌شود که اکنون از ویژگی دسترسی پذیری بازی رونمایی شده است.

گیم اینفورمر با میلا پولین (Mila Pavlin)، طراح ارشد UX (تجربه کاربری) استودیو، درباره ویژگی‌های دسترسی پذیری خدای جنگ رگناروک صحبت کرده است. در کنار زیرنویس‌ها و کپشن‌های شخصی‌‌سازی شده، حالت کنتراست بالا، تغییر اندازه رابط کاربری و دویدن خودکار، بازی God of War Ragnarok ویژگی‌های جالب‌تری هم دارد. 

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

بخش پلتفرمر بازی و بالا رفتن از اجسام را می‌توان آسان‌تر و با با کاهش سرعت بازی، می‌تواند پازل‌های محیطی را هم سریع‌تر حل کرد. همچنین با فعال کردن auto-pickup، می‌توانید به صورت خودکار لوت کنید. میلا پولین در ادامه توضیح داد که این ویژگی‌ها برای استودیو بسیار اهمیت دارند. 

ویژگی‌های دسترس‌پذیری فقط ویژگی‌های دسترسی نیستند. آنها همچنین به بهبود تجربه برای همه کمک می‌کنند. Ragnarok در مورد رفتن به فاز بعدی است. برای ما این به این معنی بود که افراد بیشتری را در نظر بگیریم، مطمئن شویم که همه می‌توانند بازی را بیشتر را شخصی‌سازی کنند و یک تجربه راحت برای همه باشد.

بازی God of War

بازی خدای جنگ: رگناروک داستان اساطیر اسکاندیناوی را برای کریتوس و پسرش به پایان خواهند رساند. رگناروک دنباله مستقیم نسخه قبلی است که به داستان کریتوس و پسرش در نه قلمرو اساطیر اسکاندیناوی می‌پرداخت. به طرفداران این سری مطالعه مقاله «پیش‌بینی بازی گاد آو وار رگناروک بر اساس اسطوره‌های نورس» را پیشنهاد می‌کنیم.

 God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲  (۱۸ آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود. روز گذشته یکی از قلمروهای جدید بازی به نام Svartalfheim نیز معرفی شد که به دورف‌ها تعلق دارد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا