رمز ارز

پشتیبانی از NFTهای دوج کوین توسط پلتفرمی دیگر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم Degenscore که یک سرویس محبوب برای ساخت رزومه روی زنجیره است، اعلام کرده که اکنون از Doge NFT پشتیبانی می‌کند.
دجن‌اسکور، یکی از پلتفرم‌هایی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سطح فعالیت خود را با پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز مختلف، مشاهده کنند. طرفداران پروژه NFT اکنون می‌توانند با تعامل با پروژه، امتیاز Degenscore کسب کنند.
توکن غیرقابل تعویضی که در سال ۲۰۱۰ نشان‌دهنده میم Doge بود، ژوئن گذشته به قیمت چهار میلیون دلار فروخته شد. این توکن، توسط آتسوکو ساتو، معلم مهدکودک ژاپنی که سگ شیبا اینو به نام کابوسو، الهام‌بخش او بود، ضرب شد. چند ماه بعد، PleasrDAO شروع به فروش مالکیت کسری از این توکن از طریق پلتفرمی به نام Fractional.art کرد. توکن‌های تکه‌تکه شده، DOG نامیده می‌شدند.
چنین شیوه‌ای، این امکان را برای خریداران عادی فراهم می‌کند که بخشی از یک NFT گران‌قیمت را خریداری کنند که قادر به پرداخت تمام قیمت آن نیستند. صاحب اثر هنری، آن را در یک خزانه از یک پلتفرم خاص قرار می‌دهد که امکان صدور توکن‌های قابل تعویض ERC-20 را فراهم می‌کند. پس از خرید توکن‌های DOG، کاربران می‌توانند پیکسل‌های خود را از این NFT، مینت یا ضرب کنند.
صاحبان DOG همچنین می‌توانند در فرآیند تصمیم‌گیری پیرامون پروژه حق اعمال نظر داشته باشند. در حال حاضر، PleasrDAO همچنان مالک اصلی این NFT است و ۴۹ درصد از کل عرضه این توکن را در اختیار دارد. ۲۰۰ کیف پول با بیش از یک میلیون توکن DOGE وجود دارند. به طور کلی، بیش از ده هزار کاربر در پروژه Dogecoin NFT سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا