بازی

امی هنینگ روی بازی کاپیتان آمریکا و بلک پنتر کار می‌کند

امی هنینگ روی بازی کاپیتان آمریکا و بلک پنتر کار می‌کند

امی هنینگ (Amy Hennig) بازی‌ساز بسیار سرشناسی است که روی یک بازی جدید برای مارول کار می‌کند و روی شخصیت‌های کاپیتان آمریکا (Captain America) و بلک پنتر (Black Panther) در دوران جنگ جهانی دوم تمرکز دارد.

MCU Status یک اکانت در توییتر است که روی اخبار مارول تمرکز می‌کند و اعلام کرده که این دو شخصیت باید در مقابل نیروهای هیدرا (Hydra) قرار گیرند. یوروگیمر نیز به این خبر واکنش نشان داده و ساخت بازی کاپیتان آمریکا و بلک پنتر را تایید کرد. انتظار می‌رود که امشب و طی رویداد Disney and Marvel از این بازی به صورت رسمی رونمایی شود.

این بازی توسط استودیو Skydance New Media ساخته می‌شود و یک تجربه اکشن ماجراجویی داستان محور و بلاک‌باستر است. البته داستان بازی در دنیای سینمایی مارول جریان نداشته و کاملا اورجینال است. امی هنینگ با سابقه یک دهه کار در ناتی داگ ریاست این استودیو جدید را برعهده دارد و درباره همکاری با مارول اعلام کرد: 

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

بازی کاپیتان آمریکا

من نمی‌توانم شریکی بهتر از مارول را برای اولین بازی‌ استودیو تصور کنم. دنیای مارول مظهر تمام اکشن، رمز و راز و هیجانات ژانر ماجراجویی است که من آن‌ها را خیلی دوست دارم و مناسب یک تجربه تعاملی هستند.

باعث افتخار است که بتوانیم داستانی جدید با تمام انسانیت، پیچیدگی و شوخ طبعی شخصیت‌های مارول بسازیم و به بازیکنان این امکان را دهیم که این قهرمانانی را که دوست دارند تجسم کنند.

چند ماه پیش نیز استودیو Skydance New Media و لوکاس فیلم اعلام کردند که روی یک بازی جدید از جنگ ستارگان کار می‌کنند. این عنوان نیز تجربه‌ای داستان محور و اکشن ماجراجویی است که یک داستان اورجینال دارد. 

مطلب پیشنهادی:۱۴ دوست و دشمن مون نایتشخصیت‌هایی در کنار/در برابر شوالیه ماه
۱۴ دوست و دشمن مون نایت


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا