بازی

تریلر سریال The Peripheral با بازی کلویی مورتز منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر سریال The Peripheral با بازی کلویی مورتز منتشر شد [تماشا کنید]

اخیرا تریلری از سریال علمی‌تخیلی The Peripheral توسط آمازون پرایم منتشر شده که در آن کلویی مورتز نقش اصلی را ایفا می‌کند و جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان سریال Westworld کارگردانی این سریال را برعهده دارند.

مورتز در این سریال نقش فلین فیشر را بازی می‌کند؛ زن جوانی که به عنوان صندوق‌دار در یک فروشگاه محلی با دوچرخه به محل کار می‌رود و احساس می‌کند مهارت‌ها و شخصتیش در این شهر کوچک هدر می‌رود، بنابراین سعی می‌کند دنیای دیگری را برای کشف کردن پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک

در تریلر منتشر شده، او یک هدست با ظاهر عجیب را نشان می‌دهد که وقتی از دوستش درباره آن می‌پرسد، او این هدست را «آینده» می‌نامد. پس از آن فلین آن را روی سرش می‌گذارد و فورا به دنیایی می‌رود که در آن به جای دوچرخه‌سواری، سوار موتورسیکلت می‌شود و با شمیشر با مردم می‌جنگد. این جهان کاملا متفاوت با زندگی نرمال او بوده، اما این تمام ماجرا نیست و پیچیدگی‌هایی در این واقعیت مجازی وجود دارد.

پس از آن با یک سری صحنه‌های بصری هیجان‌انگیز و زیبا که توسط تیم وست‌ورلد ساخته شده، زبان رمز‌گذاری شده، یک گوی با نقشه‌ای روی آن و منظره شهری آینده‌گرا آشنا می‌شویم. فلین خود را در مرکز یک معما پیدا می‌کند که ممکن است قتل‌هایی در آن جریان داشته باشد و حل آن معما برعهده اوست.

View this post on Instagram

A post shared by Prime Video South Africa (@amazonprimevideoza)

جاناتان نولان و لیزا جوی تیم سازنده سریال Westworld را تشکیل می‌دهند که اخیرا فیلمبرداری فصل چهارم آن تمدید شده و مشخص نیست که فصل پنجم هم در راه باشد یا سریال با ۴ فصل به پایان برسد.

سریال The Peripheral بر اساس رمانی به همین نام نوشته ویلیام گیبسون ساخته شده که پخش آن از تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۱) در آمازون پرایم آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا