بازی

جانکارلو اسپوزیتو به ساخت اسپین‌آف «گاس فرینگ» علاقه‌مند است

جانکارلو اسپوزیتو به ساخت اسپین‌آف «گاس فرینگ» علاقه‌مند است

«جانکارلو اسپوزیتو» که در سریال Better Call Saul و Breaking Bad نقش «گاس فرینگ» را ایفا می‌کند، از ساخت یک پیش درآمد با محوریت این شخصیت استقبال کرد. با این حال، همه‌چیز در حال حاضر یک ایده است و هیچ اطلاعات رسمی در مورد ساخت این سریال وجود ندارد.

اسپوزیتو در صحبت با Entertainment Weekly گفت که دوست دارد شاهد روایت زندگی گاس قبل از اتفاقات Better Call Saul و Breaking Bad باشد، زمانی که او در شیلی زندگی می‌کرد. او همچنین گفت که این نمایش می‌تواند Rise of Gus (ظهور گاس) نامیده شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

البته مشخصا تصمیم نهایی درباره ساخت این سریال برعهده اسپوزیتو نیست و «وینس گیلیگان» و «پتر گولد» به عنوان خالقین Breaking Bad باید در این رابطه تصمیم بگیرند.

اسپوزیتو اشاره می‌کند که گیلیگان و گولد حداقل فعلا باید برای مدتی از دنیای بریکینگ بد فاصله بگیرند، اما او امیدوار است که سریال مخصوص گاس فرینگ زمانی ساخته شود. او گفت:

مخالف این نیستم که روزی دوباره در نقش گاس حضور داشته باشیم. فقط امیدوارم اگر قرار است این اتفاق بیفتد، زمانی قبل از ۹۰ سالگی‌ام باشد.

گاس فرینگ

علاوه بر این سریال بالقوه درباره فرینگ، طرفداران خواستار یک اسپین‌آف در مورد شخصیت مورد علاقه طرفداران Better Call Saul یعنی «کیم وکسلر» (Kim Wexler) هستند.

البته باید اشاره کرد که سریال بعدی خالق Breaking Bad مشخص شده و وینس گیلیگان قصد دارد تا روی پروژه‌ای شبیه به سریال کلاسیک The Twilight Zone کار کند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا