بازی

تریلر جدیدی از بازی Gotham Knights منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Gotham Knights منتشر شد [تماشا کنید]

فاصله زیادی با تاریخ عرضه بازی Gotham Knights (گاتهام نایتز) نداریم و اکنون استودیو با انتشار تریلری جدید ما را بیشتر با شخصیت‌های اصلی بازی آشنا می‌کند.

استودیو سعی کرده با استفاده از کتاب‌های مصور به حرکات رابین، بت گرل، رد هود و نایت وینگ هویت ببخشد. اهمیت این موضوع به خاطر این است که بازیکنان می‌توانند لحظات مختلف داستان را با هر کدام از این شخصیت‌ها تجربه کنند. این تریلر همچنین روی زندگی عادی این چهار نفر و به تشکیل یک خانواده جدید تمرکز دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید

نقش آلفرد در تشکیل این خانواده بسیار اهمیت دارد و حضور او در بازی حیلی ضروری است. بدون حضور آلفرد رابین، بت گرل، رد هود و نایت وینگ به سختی با هم کنار می‌آیند. ویلسون موی (Wilson Mui)، کارگردان سینمایی بازی Gotham Knights اعلام کرد:

آن‌ها در تضاد با یکدیگر هستند. با هم می‌جنگند و یک گروه منسجم نیستند. آن‌ها هرگز شانس کار با یک دیگر را نداشته‌اند، چون همه به استثنای رابین به طور مستقل کار می‌کردند. با پیشروی در بازی بازی شاهد تغییر تدریجی آن‌ها خواهید بود.

بتمن در بازی گاتهام نایتز مرده و این چهار شخصیت برای امن نگه داشتن گاتهام و همچنین مقابله با Court of Owls باهم متحد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی بخش کو-آپ آن است که یعنی می‌توانید در کنار دوستان خود از تجربه این بازی ابرقهرمانی لذت ببرید. 

Gotham Knights در تاریخ در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این عنوان برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ شخصیت دی‌سی که قبل از سوپرمن معرفی شدندالهامات اولیه
۵ شخصیت دی‌سی که قبل از سوپرمن معرفی شدند


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا