بازی

معرفی شخصیت اصلی بازی Midnight Suns [تماشا کنید]

معرفی شخصیت اصلی بازی Midnight Suns [تماشا کنید]

در ادامه روند معرفی قهرمانان میدنایت سانز (Marvel’s Midnight Suns)، اکنون نوبت به شخصیت‌ اصلی بازی به نام هانتر رسیده است.

هانتر پیچیده‌ترین شخصیت بازی است که توانایی‌های او به سه بخش تقسیم می‌شوند: قدرت (بیشتر آسیب رسان)، روشنایی (التیام، ساخت Heroism و باف‌ها) و تاریکی (دستکاری دشمن با اثرات جانبی منفی). در بازی ۳۰ کارت برای هانتر وجود دارد که هر کدام به یک قابلیت لجندری ختم می‌شوند که می‌تواند تنها عامل پیروزی شما در مبارزات باشد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

قابلیت خاص شاخه قدرت Wrath نام دارد که حملات بعدی شما را بحرانی و Critical می‌کند. ویژگی Fury هم آسیب زیادی به دشمن وارد و او را ضعیف‌تر می‌کند. کارت Patience با فیوری یک کامبو بسیار خوب تشکیل می‌دهد و استفاده از آن می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند. با Summon Charlie نیز می‌توانید برای دو دور دو حیوان هانتر را احضار کنید. 

توانایی Holy Burst می‌تواند به دشمنان از راه دور آسیب وارد کرده و یاران شما را التیام دهد. با قابلیت Holy Gift نیز کارت بعدی شما از بین نمی‌رود و می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید. با Mindbender یکی از دشمنان به نزدیک‌ترین دشمن نسبت به موقعیت خود، حمله می‌کند. Mindbreaker نیز باعث دیوانه شدن دشمنان شده تا به نیروهای اطراف خود حمله کنند. 

پس از اینکه لیلیث توسط هایدرا زنده می‌شود، انتقام جویان هانتر را زنده می‌کنند. هانتر تنها کسی است که توانسته در گذشته لیلیس را شکست دهد و تنها راه نجات زمین است. اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن چیزی که باید از Marvel’s Midnight Suns بدانید» را مطالعه کنید.

بازی‌ Marvel’s Midnight Suns ابتدا برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استینش ۵ و سپس با تاخیر برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ موجود قدرتمند که ونوم شکستشان داده استپیروزی‌های بزرگ سیمبیوت مارول
۱۰ موجود قدرتمند که ونوم شکستشان داده است


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا