رمز ارز

جابه‌‌جایی میلیاردها شیبا در بازار! این شیباها کجا می‌روند؟

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Etherscan، در ۲۴ ساعت گذشته، دو نهنگ غول‌پیکر ۷۰۱ میلیارد شیبا اینو (SHIB) به ارزش تقریبی ۸٫۶۲ میلیون دلار را به ذخایر خود اضافه کردند. به این ترتیب، این دو نهنگ بزرگ اکنون در مجموع ۱۴٫۹ تریلیون توکن SHIB دارند.
در مقابل، یک کیف پول ناشناس نیز روز گذشته حدود ۱۶۵ میلیارد شیبا به ارزش تقریبی ۱٫۹۸۰ میلیون دلار را با انتقال به صرافی بایننس فروخت. پیش از آن و طی ۱۲ روز گذشته، این نهنگ بیش از ۱۲ تراکنش دریافتی به ارزش تقریباً ۱۰۰ میلیارد SHIB داشت. ولی در زمان نگارش این خبر، این کیف پول حاوی صفر شیبا اینو است.
در همین حال، داده‌های Etherscan همچنین نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۷۶ میلیارد شیبا به استخرهای استیکینگ ارسال شده که از این میان، حدود ۷۶٫۰۹۵ میلیارد توکن در صرافی Unicorn و حدود ۴۹۹٫۹۹۸ میلیارد SHIB نیز در یک استخر ناشناس استیک شده است.
علاوه بر این‌ها، بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم Shibburn، در حال حاضر در مجموع بیش از ۳۰٫۰۳۷ تریلیون شیبا در استخرهای مختلف استیک شده و همچنین، بیش از ۴۱۰٫۳۸۰ تریلیون واحد SHIB تاکنون سوزانده شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا