بازی

رزاریو داوسون از احتمال بازگشت خود به سریال Daredevil می‌گوید

رزاریو داوسون از احتمال بازگشت خود به سریال Daredevil می‌گوید

سریال دردویل (Daredevil) یک‌بار دیگر به دنیای تلویزیونی مارول برمی‌گردد و این‌بار به جای نتفلیکس قرار است از دیزنی پلاس پخش شود. پس از آخرین حضور شخصیت دردویل در DefendersVerse، مت مورداک با بازی چارلی کاکس در یک صحنه از فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» دیده شد و طرفداران به‌زودی او را در سریال She-Hulk: Attorney at Law نیز خواهند دید.

در این میان رزاریو داوسون که در سریال دردویل نتفلیکس نقش پرستاری به نام کلیر تمپل را بازی می‌کرد، درباره احتمال بازگشت خود به MCU توضیح داده و برای ایفای مجدد این نقش ابراز تمایل کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول

سریال دردویل با عنوان Daredevil: Born Again شامل ۱۸ اپیزود است که در بهار سال ۲۰۲۴ پخش خود را از دیزنی پلاس آغاز می‌کند. لازم به ذکر است که بازگشت وینست دن آفریو در نقش کینگ‌پین در این سریال تایید شده و وی به همراه کاکس در سریال‌های She-Hulk و Echo نیز حضور خواهد داشت. رزاریو داوسون، یکی از بازیگران سریال Daredevil است که اخیرا در مصاحبه‌ای نظرش را درباره بازگشت به سریال اعلام کرده است:

در درجه اول من برای طرفداران این مجموعه بسیار هیجان‌زده هستم و بله، بدون شک کنجکاوم تا ببینم آینده این شخصیت در MCU به کجا می‌رسد. همچنین اکنون که می‌دانم تمام سریال‌های ما در واقع بخشی از دنیای سینمایی مارول هستند و چارلی [کاکس] و وینست [دن آفریو] در کنار یکدیگر در پروژه‌های مختلف حضور دارند، بسیار هیجان‌انگیز است. ۱۸ قسمت با دردویل؟ البته که من آماده هستم.

سریال دردویل

داوسون اکنون مشغول فیلمبرداری سریال Ahsoka است و پیش از آن در فصل دوم Mandalorian نقش آهسوکا را بازی نمود. با توجه به روابط خوب داوسون با روسای استودیوهای دیزنی و تجربه همکاری آن‌ها، زمینه برای بازگشت او به سریال دردویل فراهم است و باید دید در آینده چه بازیگران دیگری از دنیای مارول به این سریال برمی‌گردند.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، سریال Daredevil: Born Again قرار است در بهار ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود و تاکنون تاریخ دقیق‌تری برای آن اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول


تماشا کنید: هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا