بازی

کارگردان فیلم Don’t Worry Darling با فلورنس پیو مشکلی ندارد

کارگردان فیلم Don’t Worry Darling با فلورنس پیو مشکلی ندارد

چند شب پیش یک کنفرانس مطبوعاتی برای Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) برگزار شد که یکی از ستاره‌های فیلم در آن حضور نداشت. 

شایعات به این اشاره دارند که رابطه اولیویا وایلد با فلورنس پیو (Florence Pugh) چندان خوب نیست. با این وجود وایلد به سرعت به شایعات پایان داد و در کنار تمجید از پیو، اعلام کرد که این بازیگر به خاطر آغاز فیلم‌برداری Dune: Part 2 قادر به شرکت در کنفرانس نبود. این دو رابطه خوبی با هم دارند و وایلد اینگونه به شایعات واکنش نشان داد:

نمی‌توانم به اندازه کافی بگویم که چقدر افتخار می‌کنم که او را به عنوان نقش اصلی خود داشتم. اینترنت به تنهایی خودش را تغذیه می‌کند و نیازی به مشارکت احساس نمی‌کنم. من فکر می‌کنم به اندازه کافی تغذیه شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

فیلم Don't Worry Darling

فیلم Don’t Worry Darling روز گذشته با حضور در جشنواره فیلم کن، اکران جهانی خود را آغاز کرد. با این وجود افراد حاضر در فرش قرمز گزارش داده‌اند که این دو نفر با یکدیگر هیچ تعاملی نداشتند. باید اشاره کنیم که فیلم‌نامه این اثر تحسین شده توسط کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) نوشته شده و هری استایلز، خواننده معروف، دیگر نقش اصلی آن است.  

 کریس پاین (Chris Pine)، جما چان (Gemma Chan)، کیکی لین (KiKi Layne) و نیک کرول (Nick Kroll) دیگر اعضای تیم بازیگری Don’t Worry Darling را تشکیل می‌دهند. کیتی سیلبرمن و اولیویا وایلد تهیه کنندگان اجرایی فیلم نیز هستند. فیلم Don’t Worry Darling در ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) به صورت عمومی اکران می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا