بازی

آیفون ۱۴ به صورت رسمی معرفی شد

آیفون ۱۴ به صورت رسمی معرفی شد

دقایقی پیش اپل در رویداد Far Out از آیفون ۱۴ (iPhone 14) رونمایی کرد که ویژگی‌های جدیدی به مدل‌های مختلف آن اضافه شده است.

آیفون 14 به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی XDR OLED و مثل سال پیش به تراشه A15 بایونیک مجهز است. مدل استاندارد آیفون ۱۴ همچنان ناچ دوربین سلفی دارد و به صورت کلی از لحاظ مدیریت گرمایی بهبود یافته است. با این وجود آیفون ۱۴ پلاس نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه 6.7 اینچی دارد.

مدل پلاس از تکنولوژی‌های True Tone و Haptic Touch پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن 1200 نیت است. اپل یک دوربین 12 مگاپیکسلی تازه‌ای در در جلوی آن تعبیه کرده و سنسور بزرگ‌تر و دیافراگم f/1.9 دارد. این دوربین در ثبت تصویر در محیط‌های کم‌نور، ۴۹٪ عملکرد بهتری دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Ted Lasso – یک کمدی ورزشی معرکهتد، مردی که دنیا به او نیاز داشت
نقد سریال Ted Lasso – یک کمدی ورزشی معرکه

آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ با قیمت ۸۰۰ دلار و مدل پلاس با قیمت ۹۰۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد. اپل این قول را می‌دهد که آیفون ۱۴ پلاس بهترین عمر باطری تاریخ این سری گوشی را به کاربر ارائه دهد. این گوشی‌ها در پنج رنگ نیمه شب، استارلایت، آبی، بنفش و قرمز به بازار روانه خواهند شد.

همچنین باید اشاره کنیم که ورژن جدید سیستم عامل این شرکت یعنی iOS 16 و watchOS 9 در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریورماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. لاک اسکرین iOS 16 به صورت کامل دوباره طراحی شده و یک سری قابلیت شخصی‌سازی به آن اضافه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟اپل، سونی، مایکروسافت؛ برنده کدام است؟
آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا