بازی

شایعه: دو پروژه Assassin’s Creed Infinity زودتر از سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهند شد

شایعه: دو پروژه Assassin’s Creed Infinity زودتر از سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهند شد

۱۹ شهریور روز بزرگی برای اساسینز کرید خواهد بود، زیرا یوبیسافت قصد دارد جزئیات آینده این فرنچایز را در رویداد Ubisoft Forward فاش کند. البته این امر مستلزم اعلامیه‌های جدیدی خواهد بود که یکی از آن‌ها تایید شده Assassin’s Creed Mirage، بازی بعدی این سری است.

وقایع Mirage در بغداد رخ می‌دهد و در آن بازیکنان نقش شخصیت Basim از بازی قبلی یعنی والهالا را ایفا می‌کنند. دو بازی دیگر نیز Project Red و Project Hexe نام دارند که بخشی از پلتفرم لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity خواهند بود و در طول زمان بازی‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

شب گذشته تام هندرسون، افشاگر معروف ادعا کرد که این دو بازی نیز در رویداد Ubisoft Forward معرفی خواهند شد. سپس جیسون شرایر از بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که این لیک را تایید کرد و گفت پروژه رد که در ژاپن فئودال اتفاق می‌افتد و پروژه هگز که در دوران پایانی امپراتوری مقدس روم اتفاق می‌افتد، هر دو در این رویداد معرفی می‌شوند.

اساسینز کرید

جالب اینجاست که شرایر همچنین در گزارش خود اشاره کرد که انتظار نمی‌رود این دو بازی از اساسینز کرید حداقل تا سال ۲۰۲۴ عرضه شوند. در همین حال، هندرسون در توییت بعدی خود گفت که Project Red قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود، در حالی که Project Hexe در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد (اگرچه در ابتدا برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود).

اینکه Assassin’s Creed Infinity برخلاف ادعاهای گزارشات پیشین با یک بازی عرضه می‌شود یا با چند بازی شروع به کار خواهد کرد، فعلا مشخص نیست و باید تا ۱۹ شهریور منتظر اعلامیه رسمی یوبیسافت ماند.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا