بازی

شایعه: گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌زودی نمایش داده می‌شود

شایعه: گیم‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌زودی نمایش داده می‌شود

تا آنجا که می‌دانیم پس از گاد آو وار رگناروک، Marvel’s Spider-Man 2 بازی بزرگ بعدی پلی استیشن است. معرفی این بازی در سال گذشته با اعلام بازه انتشار برای سال ۲۰۲۳ همراه بود و از آن زمان تاکنون خبرهای زیادی در رابطه با آن منتشر نشده. اگرچه به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است این وضعیت تغییر پیدا کند.

Millie Amand، یکی از افشاگران نسبتا برجسته، با انتشار توییتی ادعا کرده که توسعه Marvel’s Spider-Man 2 «فراتر از حد انتظارات مسئولین بالا رده‌ مارول» بوده و یکی از کارمندان مارول نیز از «انعطاف‌پذیری چشمگیر» و «قدرت بصری» بازی تمجید کرده است. ظاهرا بازی به قدری زیبا بوده که یکی دیگر از کارمندان گمان می‌کرده در حال تماشای یک صحنه سینمایی است.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

جالب اینجاست که میلی آماند می‌گوید ویدئوی گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man 2 «به‌زودی» منتشر خواهد شد. با توجه به بازه انتشار این بازی در سال ۲۰۲۳، می‌توان تصور کرد که اخبار بیشتری در ماه‌های آتی منتشر شوند، البته اگر سونی برنامه‌ای برای تاخیر آن نداشته باشد.

بازی 2 Spider-Man

گزارش‌های اخیر ادعا کرده بودند که رویداد جدید PlayStation Showcase در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و احتمالا Marvel’s Spider-Man 2 در آن نمایش داده می‌شود. البته رویداد مشترک دیزنی و مارول گیمز نیز در ۲۸ شهریور برگزار می‌شود که ممکن است ارزش تماشای کردن را داشته باشد. در صورت علاقه به مطالعه بیشتر درباره بازی، می‌توانید مقاله «هر آن‌چه از Marvel’s Spider-Man 2 می‌دانیم» را در lastech بخوانید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا