بازی

اطلاعات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

اطلاعات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

چند بازی از سری اساسینز کرید در دست ساخت قرار دارد که یکی از آن‌ها Assassin’s Creed Mirage بوده و اکنون اطلاعاتی از شخصیت اصلی آن لو رفته است. 

تام هندرسون (Tom Henderson)، لیکر معتبر، به این اشاره کرد که صفحه بازی Assassin’s Creed Mirage در پلی استیشن استور باز شده و اطلاعاتی از داستان بازی را لو می‌دهد. حضور بسیم (Basim) به عنوان شخصیت اصلی این بازی از قبل لو رفته بود. بسیم یک دزد حیله‌گر در خیابان‌های شلوغ بغداد در قرن نهم بوده و به دنبال عدالت است. 

او از طریق یک سازمان مرموز و باستانی به نام the Hidden Ones به یک قاتل مرگبار تبدیل می‌شود و سرنوشت خود را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که هرگز تصورش را هم نمی‌کرد. گیم‌پلی بازی یک برداشت مدرن از ویژگی‌های نمادین و قدیمی این فرانچایز در ۱۵ سال گذشته است. به نظر می‌رسد به جای یک بازی RPG، این بار با یک عنوان اکشن طرف باشیم.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن

بازی Assassin's Creed Mirage

جهان این بازی ساکنانی خواهد داشت که به هر حرکت شما واکنش نشان می دهند و مخفی کاری و پارکور دوباره در مرکز توجه استودیو قرار گرفته‌اند. این شرکت قصد دارد در رویداد Ubisoft Forward از چندین بازی جدید Assassin’s Creed رونمایی کند که مهم‌ترین آن‌ها Assassin’s Creed Infinity است.

رویداد یوبیسافت فوروارد در تاریخ ۱۹ شهریور برگزار می‌شود و بازی‌های Skull and Bones و Mario + Rabbids: Sparks of Hope نیز برای آن تایید شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم[ !!]
تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا