بازی

تریلر جدیدی از فیلم پر ستاره Amsterdam منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از فیلم پر ستاره Amsterdam منتشر شد [تماشا کنید]

اخیر تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار و پر ستاره آمستردام (Amsterdam) منتشر شده که دیوید او. راسل، سازنده عناوینی مانند The Fighterو American Hustle کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده دارد.

فیلم Amsterdam درباره سه دوست که شامل یک دکتر به نام برت (با بازی کریستین بیل)، پرستاری به نام والری (مارگو رابی) و یک وکیل به نام هارولد (جان دیوید واشینگتن) است که درگیر یک پرونده قتل در دهه ۳۰ شده و به مظنون‌های اصلی آن تبدیل می‌شوند. این پروژه نخستین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود که به دلیل همه‌گیری ویروس کووید و جایگزینی جان دیوید واشینگتن به جای مایکل بی جردن در نقش هارولد، مراحل ساخت آن به تاخیر افتاد.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

در تریلر دومی که از فیلم منتشر شده، شخصیت‌های اصلی داستان را می‌بینیم که به دنبال راهی برای پاک کردن نام خود از این پرونده قتل هستند و برای کمک گرفتن در نهایت نزد رابرت دنیرو می‌روند. فیلم آمستردام که قبلا با نام Canterbury Glass شناخته می‌شد، اولین بار ماه آپریل در مراسم کامیک‌ کان به عنوان بخشی از ویترین نسخه جدید استودیو قرن بیستم به نمایش درآمد. گویا این فیلم اقتباسی نه‌چندان دقیق از یک داستان واقعی است که سه شخصیت اصلی آن، یکی از تکان‌دهنده‌ترین اسرار تاریخ آمریکا را آشکار می‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده کنید:

این فیلم از عملیات Abscam اف‌بی‌آی در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ الهام گرفته شده که منجر به محکومیت هفت عضو کنگره ایالات متحده شد، با این حال باید دید که چقدر با داستان این فیلم که در دهه ۳۰ اتفاق می‌افتد، مطابقت دارد.

در تریلر منتشر شده با شخصیت‌های بیشتری از فیلم آشنا می‌شویم که شامل رابرت دنیرو، رامی ملک، مایک مایرز، تیلور سوئیفت، کریس راک، آنیا تیلور جوی، زوئی سالدانیا، مایکل شنون و تیموتی اولفینت می‌شوند. دنیرو و بیل سابقه همکاری طولانی مدتی با دیوید او. راسل دارند و گفته می‌شود که بخش زیادی از فیلمنامه آن واقعا اتفاق افتاده و کمی پیچیدگی‌های ساختگی به آن تزریق شده است.

فیلم سینمایی Amsterdam قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا