رمز ارز

بایدها و نبایدهای مهم در طول به‌روزرسانی اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک‌تر شدن به اجرای به‌روزرسانی ادغام (Merge) اتریوم، شرکت سازنده کیف پول‌های سخت افزاری ترزور (Trezor) به کاربران خود اطمینان داده که توکن‌های ETH و ERC آنها در طول به‌روزرسانی امن خواهند بود.
این شرکت می‌گوید:

ادغام آینده اتریوم تأثیری بر سرمایه کاربران ترزور نخواهد داشت. شما نیاز نیست کاری در مورد حساب‌ها، ETH یا توکن‌های ERC، انجام دهید.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

در همین حال، تیم ترزور به کاربران توصیه کرده که در طول ادغام، خونسردی خود را حفظ کنند تا قربانی کمپین‌های فیشینگ نشوند:

لطفاً در مورد کمپین‌های احتمالی فیشینگ جعل هویت ترزور یا سایر شرکت‌های کیف پول محتاط باشید. هرگز عبارت بازیابی (seed) خود را در اینترنت به کسی ندهید و به کسی جز خودتان و دستگاهتان اعتماد نکنید.

به گفته تیم ترزور، از آن‌جایی که ادغام اتریوم قرار است بین ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر اجرا شود، برخی از هکرها ممکن است از این رویداد به عنوان فرصتی برای سرقت وجوه سرمایه‌گذاران رمزارزی استفاده کنند. طبق گزارش‌ها، برخی از این مهاجمان وانمود می‌کنند که نماینده کیف پول‌های رمزارزی مهم و شناخته‌شده هستند و به معامله‌گران کمک می‌کنند به‌روزرسانی را انجام دهند. آنها اغلب از قربانیان احتمالی می‌خواهند که عبارات بازیابی خود را به اشتراک بگذارند.
این در حالی است که اشتراک‌گذاری چنین جزئیاتی، به هکر امکان دسترسی از راه دور به کیف پول قربانی را داده و سرقت وجوه کاربران را برای آنها ممکن می‌سازد.

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا