رمز ارز

ایرادات ارتقای مقدماتی اتریوم چقدر جدی است؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارتقای بلاتریکس (Bellatrix) که اتریوم را برای به‌روزرسانی ادغام آماده می‌کند، در ۶ سپتامبر با موفقیت به انجام رسید، اما نگرانی‌هایی را نیز با وجود تقریبا ۱۰ درصد بلاک از دست‌ رفته در ۶۰۰ اسلات گذشته، به وجود آورده است.
ارتقای بلاتریکس، قبل از ادغام نهایی که برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده است، کاربران لایه اجماع اتریوم را در اپوک (epoch) ۱۴۴۸۹۶ در زنجیره بیکن، به‌روز کرد.
به گفته مارتین کوپلمن، یکی از بنیان‌گذاران Gnosis، پنج درصد از اعتباردهنده‌ها در طول هاردفورک به حالت آفلاین درآمدند که یکی از دلایل ۹ درصد نرخ بلاک از دست‌ رفته بود. این امر باعث شد که برخی، آمادگی شبکه برای تغییر به اثبات سهام را زیر سؤال ببرند.
از سوی دیگر، آنتونی ساسانو بنیان‌گذار Daily Gwei، گفت که خروج تنها پنج درصد از اعتبارسنجی‌ها از شبکه، در واقع یک نتیجه شگفت‌انگیز است. او با اطمینان می‌گوید که برای ادغام آینده، نگرانی جدی ندارد. ساسانو اضافه کرد:

اگر هم با مواردی مانند حذف اعتباردهنده‌ها از شبکه به دلیل مشکلات پیکربندی، بلاک‌ها یا اسلات‌های از دست‌ رفته مواجه شویم، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا بازیابی این موارد نسبتا آسان است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

ارتقای بلاتریکس، یکی از آخرین مراحل قبل از ادغام است و کاربران لایه اجماع اتریوم را قادر می‌سازد تا تراکنش‌ها را در زنجیره بیکن انجام دهند.
ادغام اتریوم، شبکه را به مکانیسم اجماع اثبات سهام منتقل می‌کند و آن را کارآمدتر و ایمن‌تر خواهد کرد.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا