بازی

تیزر جدید God of War Ragnarok یکی از سرزمین‌های آن را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

تیزر جدید God of War Ragnarok یکی از سرزمین‌های آن را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

تیزر جدیدی از God of War Ragnarok توسط Game Informer منتشر شده که در آن شاهد یکی از قلمروهای بازی با نام Svartalfheim هستیم که به نژاد دورف‌ها تعلق دارد.

همانطور که راوی ویدیو توضیح می‌دهد، Svartalfheim با مهارت و نبوغ دورف‌ها یا کوتوله‌ها ساخته شده و دارای «گودال‌های معدن، کانال‌های آب مصنوعی و شهرهای گسترده است که تمام آن‌ها زمینه‌ای برای معماهای محیطی پیچیده بازی فراهم می‌کنند.»

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند

همانطور که در تریلر گیم‌پلی بازی نیز مشاهده شد، کریتوس می‌تواند با استفاده از تبر Leviathan خود آب را منجمد کند و با تیغه‌های Blade of Chaos برخی اجسام را بشکند. همچنین در ادامه ویدیو، کریتوس سوار بر یک قایق در حال پارو زدن دیده می‌شود که برای گشت زدن در Svartalfheim از این روش استفاده می‌شود و همانطور که راوی نیز توضیح می‌دهد، روش‌های دیگری نیز برای جابجایی در مکان‌های بازی وجود دارد.

همانطور که در گزارش‌های قبلی گفته شده بود، در بازی جدید God of War، کریتوس و آترئوس برای جستجو پاسخ‌های خود باید به هر کدام از ۹ قلمرو اساطیر نورس سفر کنند که Svartalfheim تنها یکی از آن‌ها است.

در طول ماجراجویی این دو، بازیکنان با مناظر خیره‌کننده و اساطیری مواجه خواهند شد و با دشمنان ترسناکی از جمله خدایان و هیولاهای نورس روبرو می‌شوند. کریتوس و آترئوس در این شرایط، باید بین امنیت خود و امنیت قلمروها یکی را انتخاب کنند، زیرا تهدید رگناروک نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

God of War Ragnarok، موردانتظارترین بازی فیل اسپنسر، در تاریخ ۹ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای درجات سختی بازی God of Warز سختی بود مرد را راستی!
راهنمای درجات سختی بازی God of War


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا