بازی

تنسنت سهام خود در یوبیسافت را افزایش می‌دهد

تنسنت سهام خود در یوبیسافت را افزایش می‌دهد

یوبیسافت از یک همکاری استراتژیک بزرگ با تنسنت (Tencent) خبر داد که به موجب آن غول بازی چینی قرار است در یک معامله به ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو (۲۹۷ میلیون دلار۴۹.۹ درصد از سهام اقتصادی و ۵ درصد از حق رای Guillemot Brothers Limited، هلدینگ بنیانگذاران استودیو فرانسوی را به دست بیاورد.

علاوه بر این، یوبیسافت به تنسنت اجازه داده تا سهم مستقیم خود در سرمایه یا حق رای این استودیو را از ۴.۵ درصد به ۹.۹۹ درصد افزایش دهد، سهمی که گفته می‌شود دیگر به مدت هشت سال نمی‌تواند آن را افزایش دهد.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

یوبیسافت درباره این همکاری توضیح داد که قصد دارد از چندین فرنچایز اصلی خود بازی‌های موبایل توسعه دهد و همچنین همکاری با Tencent، عرضه چندین بازی آن‌ها در چین را پوشش خواهد داد.

یوبیسافت

نکته مهم دیگر اینکه حاکمیت ناشر فرانسوی با این قرارداد تغییری نکرده و خانواده Guillemot همچنان کنترل انحصاری Guillemot Brothers Limited را حفظ می‌کند.

این گزارش در حالی منتشر شده که در سال جاری اخبار زیادی درباره خرید یوبیسافت توسط شرکت‌های دیگر منتشر شده است. به عنوان مثال در اردیبهشت ماه نام کمپانی‌های بزرگی مثل بلک‌استون و KKR شنیده می‌شد که در حال تحقیق برای خرید شرکت فرانسوی ناشر بازی‌های چون سری Assassin’s Creed و Far Cry هستند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا