بازی

یوبیسافت از چندین بازی Assassin’s Creed در رویداد خود رونمایی می‌کند

یوبیسافت از چندین بازی Assassin’s Creed در رویداد خود رونمایی می‌کند

طبق گفته تام هندرسون، یوبیسافت در رویداد آینده Ubisoft Forward خود از چندین بازی جدید Assassin’s Creed رونمایی خواهد کرد.

همانطور که احتمال اطلاع دارید، بازی اول Assassin’s Creed Mirage خواهد بود که یوبیسافت چند روز پیش رسما به آن اشاره کرد و همان زمان گفته شده بود که در این رویداد شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. گفته می‌شود که وقایع این بازی در بغداد رخ می‌دهد و در آن بازیکنان نقش شخصیت Basim از بازی قبلی یعنی Assassin’s Creed Valhalla را ایفا می‌کنند.

دو بازی دیگر نیز که بخشی Assassin’s Creed Infinity خواهند بود نیز قرار است در این رویداد معرفی شوند که Assassin’s Creed Project Red و Assassin’s Creed Project Hexe نام دارند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

Project Red بازیکنان را به ژاپن خواهد برد. هندرسون بر اساس تصاویر هنری بازی توضیح می‌دهد که ظاهرا شخصیت اصلی آن یک سامورایی خواهد بود و هرچند این تصاویر یک زن را نشان می‌دهند، اما احتمالا بازیکنان بتوانند جنسیت آن را انتخاب کنند.

یوبیسافت

Project Hexe که قبلا با نام Project Neo شناخته می‌شد نیز گفته می‌شود توسط Ubisoft Montreal در دست ساخت است و از آن به عنوان تاریک‌ترین بازی این فرنچایز یاد شده است. به نظر می‌رسد که داستان این عنوان در دوران شکار جادوگران و اروپای قرن شانزدهم اتفاق می‌افتد.

بازی دیگری که اکنون با نام رمز Project Jade شناخته می‌شود نیز معرفی خواهد شد که یک عنوان موبایل است و داستان آن در چین رخ می‌دهد. علاوه بر این، طرفداران Assassin’s Creed Valhalla نیز در این رویداد شاهد DLC جدید آن خواهند بود.

در نهایت، یوبیسافت همچنین در حال توسعه بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed است که اکنون با نام رمز Project Nexus شناخته می‌شود، اما به‌طور دقیق مشخصن نیست که بازی در این رویداد رونمایی خواهد شد یا خیر.

بنابراین پروژه‌های در حال توسعه Assassin’s Creed شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Assassin’s Creed Mirage (بغداد)
  • Assassin’s Creed Project Red (ژاپن)
  • Assassin’s Creed Project Hexe (اروپای مرکزی)
  • Assassin’s Creed Project Jade (برای موبایل در چین)
  • Assassin’s Creed Project Nexus (واقعیت مجازی)
  • Assassin’s Creed Valhalla DLC

نمایش Ubisoft Forward، شنبه هفته آینده (۱۹ شهریور) و ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود که اخبار مربوط به آن را کاملا می‌توانید از سایت و شبکه‌های اجتماعی lastech دنبال کنید. اخیرا گفته شده بود که در این رویداد شاهد بازی‌های دیگری از جمله Mario + Rabbids Sparks of Hope و Skull & Bones نیز خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا