بازی

«بازار لجندز لیگ» مسابقه‌ای برای بردن ۱۰۰ میلیون جایزه نقدی از بازی کالاف دیوتی موبایل

«بازار لجندز لیگ» مسابقه‌ای برای بردن ۱۰۰ میلیون جایزه نقدی از بازی کالاف دیوتی موبایل

حالا گیمرهای ایرانی می‌توانند به لطف «بازار لجندز لیگ» شانس حضور در یک مسابقه Esports را تجربه کنند.

ورزش‌های الکترونیک یا Esports سالیانه و در رشته‌های متنوعی برگزار می‌شوند. گیمرهای حرفه‌ای از سرتاسر دنیا این فرصت را دارند تا با شرکت کردن در این مسابقات علاوه بر سنجیدن مهارتشان به درآمدی چشمگیر هم دسترسی پیدا کنند. متاسفانه گیمرهای ایرانی این فرصت را ندارند و کمتر پیش می‌آید که شاهد برگزاری مسابقاتی در داخل کشور باشیم. حال فرصتی ایجاد شده تا کاربرانی که کالاف دیوتی موبایل را تجربه می‌کنند بتوانند شانس حضور در یک مسابقه بزرگ را داشته باشند و برای رسیدن به یک جایزه ۱۰۰ میلیونی رقابت کنند.

بازار با معرفی سری تورنمنت‌های جدید خود به نام «بازار لجندز لیگ» می‌خواهد بازیکنان بازی‌های محبوب موبایل را به مسابقاتی هیجان‌انگیز دعوت کند. اولین دوره از بازار لجندز لیگ به بازی Call of Duty Mobile با صد میلیون تومان جایزه نقدی اختصاص پیدا کرده. برای شرکت در این مسابقه تا ۲۱ شهریور مهلت ثبت نام خواهید داشت. اگر دوستانی دارید که بتوانید با حضورشان یک تیم ۵ نفره تشکیل دهید، سراغ بخش تیمی بروید و در غیر این صورت می‌توانید به صورت انفرادی با دیگران رقابت کنید. البته مانعی برای شرکت در هر دو حالت نیز وجود ندارد.

این جایزه ۱۰۰ میلیونی چطور تقسیم می‌شود؟

مجموع جایزه در نظر گرفته شده برای این تورنومنت کالاف دیوتی موبایل ۱۰۰ میلیون تومان است. در بخش تیمی، تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۴۰ میلیون، ۲۰ میلیون و ۱۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد. از طرفی در بخش انفرادی، افراد برتر ۱۵ میلیون، ۱۰ میلیون و ۵ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. اما نگران نباشید، چرا که رتبه‌های بعدی هم همچنان جوایز جذابی دریافت خواهند کرد. پاکسیت، که با پیاده‌سازی قابلیت شارژ آنی زودترین و سریع‌ترین شیوه خرید گیفت کارت بازی در ایران به شمار می‌رود، حامی این رویداد است. پاکسیت به رتبه‌های چهارم تا دهم تیمی هر کدام یک و نیم میلیون تومان، و به افراد چهارم تا دهم بخش انفرادی نفری ۲۵۰ هزار تومان خرید گیفت کارت اعتبار خواهد داد.

چطور در تورنومنت کالاف دیوتی موبایل شرکت کنیم؟

اشاره کردیم که برای ورود به این رقابت برای دریافت صد میلیون تومان جایزه نقدی، تا ۲۱ شهریور فرصت خواهید داشت و می‌توانید از این لینک برای ثبت نام اقدام کنید. در هر دو بخش تیمی و انفرادی بازار لجندز لیگ، ابتدا مرحله مقدماتی برگزار می‌شود، سپس مسابقات به حالت تک حذفی جریان پیدا می‌کنند و در نهایت نیز فینال مسابقات برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که برترین بازیکنان و تیم‌های کالاف دیوتی موبایل با سابقه شرکت در مسابقات جهانی به طور اختصاصی توسط بازار دعوت شده‌اند.

برای ثبت نام در بازار لجندز لیگ و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بازیکنان و مخصوصا بازیکنان کالاف دیوتی موبایل می‌دانند که بازار با ایجاد امکان دانلود نیم بها از همه گیمرها حمایت خود را انجام داده است و اکنون بازار با برگزاری این رویداد تلاش دارد تا انرژی و شور گیمرها در جهت بردن جایزه‌ ۱۰۰ میلیونی به حرکت در بیاید. در کنار بازار مجموعه پاکسیت قرار دارد که توانسته زیرساخت برگزاری بازی آنلاین را ایجاد کند. بازار و پاکسیت در ادامه سری مسابقات بازی آنلاین را تحت عنوان «بازار لجندز لیگ» ادامه خواهند داد.


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا