بازی

بازی موبایلی جدید یوبیسافت قرار بود اسپین‌آف Far Cry باشد

بازی موبایلی جدید یوبیسافت قرار بود اسپین‌آف Far Cry باشد

یوبیسافت هفته پیش بازی موبایلی جدیدی منتشر کرد که به نظر می‌رسد در ابتدا یک پروژه کنسل شده از فارکرای (Far Cry) بود. 

بنابر گزارش سایت Mobilegamer، بازی Wild Arena Survivors در ابتدا Far Cry: Wild Call نام داشت. این بتل رویال ۴۰ نفره توسط بخش موبایل استودیو یوبیسافت پاریس توسعه داده شده و روی اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. همانند سری فارکرای شما در این بازی باید با دیگر دشمنان مبارزه و از خود در برابر حیوانات وحشی دفاع کنید. 

عرضه بدون سروصدای Wild Arena Survivors در واقع یک سافت لانچ محسوب می‌شود و هدف یوبیسافت از این کار بررسی میزان موفقیت بازی بدون استفاده از برند فارکرای است. البته به نظر می‌رسد که خود شرکت نیز امید چندان زیادی به Wild Arena Survivors ندارد و می‌خواهد تنها بخشی از بودجه ساخت بازی را بازگرداند. 

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟کنسول کوچک من
چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟

بازی موبایلی فارکرای

تاکنون در شبکه‌های اجتماعی این شرکت نیز به Wild Arena Survivors اشاره‌ای نشده است ولی شاید در رویداد Ubisoft Forward شاهد عرضه رسمی آن باشیم. رویداد یوبیسافت فوروارد در تاریخ ۱۹ شهریور برگزار می‌شود و بازی‌های Skull and Bones، نسخه جدید Assassins Creed و Mario + Rabbids: Sparks of Hope برای آن تایید شده‌اند.

بد نیست به دیگر بازی رایگان این شرکت نیز اشاره کنیم که The Division Resurgence نام داد. این اسپین‌اف از The Division شما را به یک جهان باز بر اساس نیویورک می‌برد و به نظر می‌رسد که یوبیسافت به موفقیت‌های آن امیدوار است. این شرکت سعی دارد روی بازی‌های لایو سرویس تمرکز کند، ولی این استراتژی تاکنون نتیجه خوبی به همراه نداشته است. 

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا