بازی

بازی‌های حاضر در رویداد Ubisoft Forward مشخص شدند [تماشا کنید]

بازی‌های حاضر در رویداد Ubisoft Forward مشخص شدند [تماشا کنید]

یوبیسافت رسما تایید کرد که رویداد Ubisoft Forward آینده شامل نمایشی از بازی جدید Assassin’s Creed و Mario + Rabbids Sparks of Hope و Skull & Bones خواهد بود.

همانطور که در پست جدید وبلاگ یوبیسافت اعلام شده، در این رویداد شاهد اخبار جدیدی از بازی‌های آینده آن مانند Mario + Rabbids Sparks of Hope و Skull and Bones خواهیم بود. اما مهم‌تر اینکه همچنین می‌گوید طرفداران باید منتظر یک نمایش بسیار ویژه از Assassin’s Creed که در آن آینده این فرنچایز محبوب توضیح داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که در این رویداد علاوه بر معرفی رسمی Assassin’s Creed Mirage که اخیرا تایید شد، احتمالا شاهد اخبار جدیدی از Assassin’s Creed Infinity نیز خواهیم بود.

نمایش Ubisoft Forward، شنبه هفته آینده (۱۹ شهریور) و ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود که اخبار مربوط به آن را کاملا می‌توانید از سایت و شبکه‌های اجتماعی lastech دنبال کنید. همچنین ۲۵ دقیقه زودتر، پیش نمایش آن نیز نمایش داده می‌شود که در آن شاهد جدیدترین اخباری بازی‌هایی از جمله Brawlhalla، For Honor، The Crew 2 و Anno 1800 خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا