بازی

ناتی داگ سرنخی از پروژه بعدی خود در The Last of Us Part 1 گذاشته؟

ناتی داگ سرنخی از پروژه بعدی خود در The Last of Us Part 1 گذاشته؟

The Last of Us Part 1 تنها چند روز پیش برای پلی استیشن ۵ منتشر شد، اما طرفداران در حال تجزیه و تحلیل سانت به سانت دنیای آن هستند. به تازگی یکی از بازیکنان ایرانی ریمیک لست آو آس تصاویری در این بازی پیدا کرده‌ که ممکن است به پروژه بعدی ناتی داگ ربط داشته باشد.

با توجه به اینکه چندین پوستر با عناصر فانتزی روی دیوار مشاهده شده، بسیاری معتقد هستند که آی‌پی جدید Naughty Dog موضوعی فانتزی خواهد داشت. پوسترهای مورد بحث که در زیر قابل مشاهده هستند، تصاویری از اسب تک شاخ، یک اژدها و یک زن جنگجو را نشان می‌دهند:

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

اطلاعات زیادی در دست نیست اما انتشار این عکس‌ها باعث شده که طرفداران در مورد بازی جدید ناتی داگ شروع به حدس و گمان کنند. یکی از افراد مشتاق با دیدن این تصاویر نوشت:

بازی فانتزی ناتی داگ در پلی استیشن ۵، مثل یک رویاست. آن را مستقیما به رگ‌های من تزریق کنید.

یکی دیگر افزود:

بازی فانتزی جهان باز (چیزی شبیه به ویچر ۳) از ناتی داگ؟ انگار که رویا به حقیقت تبدیل شده باشد.

در ردیت، برخی به این نکته اشاره کردند که در Uncharted 3: Drake’s Deception نیز به طور مشابه به لست آو آس اشاره شده بود، بنابراین این حرکت از سوی ناتی داگ غیرعادی نیست.

طرفداران پیش از این حدس می‌زدند که پروژه آتی Naughty Dog ممکن است تم فانتزی داشته باشد. هیونگ نام، کانسپت آرتیست ارشد تیم سازنده، سه اثر جدید در حساب ArtStation خود در اوایل سال ۲۰۲۱ آپلود کرد. این مجموعه «زنان شمال» نام داشت و اولین تصویر آن یک جنگجو را نشان می‌داد که روبروی یک اژدهای مرده نشسته بود.

با این حال، زمانی که شایعات در مورد یک آی‌پی فانتزی جدید از ناتی داگ بر سر زبان‌ها افتاد، هیونگ نام به سرعت اعلام کرد که این تصاویر ادای احترام به Assassin’s Creed: Valhalla بوده و هیچ ارتباطی با استودیو ندارند. اما در والهالا هیچ اژدهایی وجود نداشت و بسیاری گمان می‌کنند که او می‌خواسته پروژه بعدی استودیو را لو ندهد.

به هر حال باید منتظر آینده ماند و دید ناتی داگ چه زمانی قصد دارد از بازی خود به طور رسمی رونمایی کند. بد نیست اشاره کنیم بازی The Last of Us Part 1 هم‌اکنون برای پی‌سی نیز در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Usشکست و جبران
تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Us


چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا