بازی

یوبیسافت جزئیات جدیدی از بازی The Division Heartland منتشر کرد

یوبیسافت جزئیات جدیدی از بازی The Division Heartland منتشر کرد

یوبیسافت جزئیات جدیدی از The Division Heartland را فاش کرده است. این شرکت در ماه می ۲۰۲۱ بازی را معرفی کرد و گفت این «تجربه مستقل» توسط استودیو Red Storm Entertainment برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس ساخته می‌شود.

حال با توجه به صفحه‌ای که در فروشگاه یوبیسافت یافت شد، این عنوان توسط Ubisoft Montreal توسعه داده شده و به‌زودی عرضه خواهد شد. در حال حاضر صفحه The Division Heartland از فروشگاه حذف شده که نشان می‌دهد اطلاعات جدید به طور تصادفی و زودتر از موعد مقرر، منتشر شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

در توضیحات رسمی آمده است:

Tom Clancy’s The Division Heartland یک بازی شوتر چندنفره و اکشن سبک بقا است که در شهرهای کوچک آمریکای مرکزی جریان دارد. یکی از شش مامور بازی را کنترل کنید و در هر مسابقه از بین سه کلاسی که توانایی‌ها و مهارت‌های خاص خود را دارند، یکی را انتخاب کنید.

فروشگاه یوبیسافت چند اسکرین‌شات از The Division Heartland را منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده است:

از سوی دیگر، مدت کوتاهی پس از معرفی ابتدایی بازی، بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی The Division Heartland از طریق تست محدود لو رفت که خبر از وجود یک مد ۴۵ نفره در سبک PvEvP به نام Storm و یک مد PvE به نام Expedition داد. اکنون جزئیات هر دو مد از طریق صفحه فروشگاه تایید شده است.

در عملیات طوفان (Storm Operation) سبک PvEvP با ۴۵ بازیکن دیگر در برابر گروهی از ماموران خطرناک Rogue و یک جناح تهاجمی به نام Vultures مبارزه کنید، در عین حالی که سعی می‌کنید از یک ویروس کشنده جان سالم به در ببرید.

ماموریت‌های PvE را کامل، تجهیزات را پیدا، هشدارها را فعال و میدان نبرد را برای عملیات گشت و گذار (Excursion Operation) آماده کنید.

این شرکت به احتمال زیاد جزئیات بیشتری از هارتلند در هنگام برگزاری رویداد خود در ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) منتشر خواهد کرد. رویداد Ubisoft Forward وعده رونمایی از بازی آینده سری اساسینز کرید را داده و Assassin’s Creed Mirage در آن به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

همچنین باید اشاره کنیم The Division Resurgence، بازی شوتر سوم شخص نقش‌آفرینی که برای iOS و اندروید ساخته می‌شود، در ماه جولای معرفی شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا