رمز ارز

اتحاد بریتانیا و صرافی‌های رمزارزی علیه روسیه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دفتر اجرای تحریم‌های مالی بریتانیا (OFSI) حکمی را صادر کرده که بر اساس آن، صرافی‌های ارز دیجیتال باید هر فعالیت مشکوکی که ممکن است با هدف فرار از تحریم‌های روسیه انجام شده باشد، را گزارش دهند.
دفتر OFSI در بیانیه‌ای اعلام کرده که صرافی‌ها باید هرگونه مورد مشکوک به نقض تحریم‌ها را به این آژانس گزارش دهند و دارایی‌های مربوطه را مسدود کنند. در غیر این صورت، با اتهامات جنایی یا مجازات مالی مواجه خواهند شد.
این آژانس همچنین اضافه کرده که هرگونه ابزار پرداخت که برای به دست آوردن وجوه، کالا یا خدمات استفاده می‌شود، از جمله ارزهای دیجیتال، درصورتی‌که با هدف دور زدن تحریم‌ها باشد، تحت تعریف «نقض تحریم» قرار می‌گیرد.
اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) نیز در ماه مارس گفته بود که از شرکت‌های مالی و صرافی‌های ارز دیجیتال انتظار می‌رود، نقش خود را در تضمین رعایت تحریم‌ها ایفا کنند. این اداره، در عین حال، دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای را در مورد چگونگی تضمین اجرای تحریم‌ها علیه روسیه ارائه داد.
دور اول تحریم‌ها علیه روسیه در ۲۴ فوریه امسال، پس از آغاز حمله این کشور به اوکراین اعلام شد. آژانس OFSI گفت که طبق اعلامیه تحریم‌های مالی به‌روزشده، نهادهایی که با بی‌ثبات کردن یا تضعیف حاکمیت اوکراین از روسیه حمایت کنند، مشمول «توقیف وجوه و منابع اقتصادی» خواهند شد.
هنگامی‌ که معاون نخست‌وزیر اوکراین، میخائیلو فدوروف، خواستار تحریم کاربران روسی توسط صرافی‌های ارزهای دیجیتال شد، صنعت کریپتو در پاسخ به این درخواست، جهت‌گیری‌های مختلفی داشت.
در ماه مارس، بایننس به رویترز گفت که شهروندان روسیه را تحریم نمی‌کند، بلکه فقط فعالیت آن‌هایی را که هدف تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، ممنوع خواهد کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا