رمز ارز

چرا اتریوم کلاسیک بعد از به‌روزرسانی اتریوم رشد خواهد کرد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با نزدیک‌تر شدن به رویداد Merge اتریوم که قرار است در اواسط سپتامبر اتفاق بیفتد، هیجان جامعه رمزارزها در حال افزایش است. استخراج‌کنندگان فعالانه به دنبال جایگزین‌های دیگری هستند تا عملیات استخراج خود را ادامه دهند؛ زیرا اتریوم در حال آماده شدن برای اتخاذ یک مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) کارآمدتر بوسیله Merge است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، اخیراً، Bitmain، سازنده برتر سرورهای استخراج ارزهای دیجیتال، فریم‌ور (firmware) اتریوم کلاسیک را در وب‌سایت خود برای ANTMINER منتشر کرد. این به‌روزرسانی در واقع ممکن است به این رمزارز کمک کند تا با استفاده از ماینرهای بیشتر در شبکه خود، بهترین استفاده را از این سناریو ببرد.

علاوه بر این، ANTPOOL، ارائه‌دهنده خدمات استخراج چند ارزی، گزینه استخراج بدون کارمزد اتریوم کلاسیک را نیز راه‌اندازی کرده است. این اتفاق ممکن است هجوم ماینرهای جدید به شبکه اتریوم کلاسیک را تسریع کند.

خروج اتریوم کلاسیک از سایه

ماه گذشته، تحلیلگران بازار در JP Morgan انتظار داشتند که اتریوم کلاسیک در میان برندگان Merge قرار بگیرد. به نظر می‌رسید که این پیش‌بینی با افزایش سرسام‌آور هش ریت نزدیک به 100 درصدی شبکه ETC در چند ماه گذشته محقق می‌شد که از 21 Th/s در اواسط ژوئیه به بیش از 46 Th/s افزایش یافت.

در زمان نگارش این خبر، کل هش ریت اتریوم کلاسیک 46.49 Th/s است و ممکن است در روزهای آینده باز هم افزایش یابد.

قیمت این رمز ارز نیز با این توسعه مطابقت دارد؛ زیرا در ماه گذشته افزایش قابل‌توجهی را ثبت کرد. این امر سرمایه‌گذاران اتریوم کلاسیک را به روزهای بهتری در آینده امیدوار کرده است.

در واقع، نه تنها قیمت این رمزارز در نمودارها افزایش یافت، بلکه توسعه‌دهندگان از فرصت استفاده کردند و روی شبکه کار کردند، که با نگاه کردن به نمودار Santiment مشهود است.

با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت این رمزارز با کاهش 2.2 درصدی در 7 روز، رشد خود را کاهش داد. با این وجود، آینده این آلت کوین در چند ماه آینده ممکن است متفاوت باشد.

در حالی که اتریوم این روزها به دلیل تبلیغات مربوط به ETH 2.0 به موضوع داغی بدل شده است، مقایسه بین اتریوم کلاسیک و نمودار 3 ماهه اتریوم نشان داد که عملکرد ETC در حد اتریوم است، البته اگر نگوییم بهتر است.

آینده پیش روی اتریوم کلاسیک

بررسی نمودار 4 ساعته اتریوم کلاسیک نشان می‌دهد که روزهای بهتری برای این آلتکوین در پیش است؛ زیرا چندین شاخص بازار به نفع رشد آن در حال تغییر هستند. یک الگوی کنج نزولی در نمودار این رمزارز شکل گرفته که نشان می‌دهد ممکن است به زودی یک بریک اوت به سمت بالا رخ دهد.

نمودار 4 ساعته اتریوم کلاسیک به تتر

با این حال، شایان ذکر است که نمودار شاخص MACD یک تقاطع نزولی را به نمایش گذاشته که می‌تواند شانس افزایش قیمت را کمی کاهش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا