بازی

Bandai Namco یک بازی جدید در TGS 2022 معرفی خواهد کرد

Bandai Namco یک بازی جدید در TGS 2022 معرفی خواهد کرد

توکیو گیم شو ۲۰۲۲ از روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز می‌شود و تاکنون شرکت‌های بزرگی تایید کرده‌اند که در آن حضور خواهند یافت، از جمله ایکس باکس، کپکام، اسکوئر انیکس، کویی تکمو و حتی کونامی. شرکت دیگری که چیزهای جدیدی برای نمایش در این رویداد خواهد داشت، Bandai Namco است.

این ناشر ژاپنی اخیرا جزئیات برنامه خود برای TGS 2022 با تعدادی پنل و استریم در عرض چند روز را اعلام کرده است. نکته جالب اینجاست که آخرین اسلات روز پایانی برنامه بندای نامکو که در ۲۷ شهریور است، به یک بازی جدید و اعلام نشده اختصاص دارد که ناشر جای آن فقط سه علامت سوال (؟؟؟) گذاشته است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer

حال سوال اینجاست که Bandai Namco قصد دارد چه چیزی را اعلام کند؟ مثل همیشه به شایعات و گزارش‌های تایید نشده می‌پردازیم. اولین عنوانی که به ذهن خطور می‌کند Armored Core 6 است که لو رفته و ظاهرا در استودیو FromSoftware در دست ساخت است. از طرفی، بازیکنان منتظر معرفی بسته الحاقی Elden Ring توسط فرام سافتور نیز هستند.

Bandai Namco

یک بازی جدید Ace Combat نیز در Project Aces و ILCA در دست توسعه است، اما مشخص نیست که پروسه ساخت آن چه حد پیش رفته است. آگهی‌های استخدام شغلی پیشین همچنین حاکی از آن بود که بندای نامکو در حال توسعه ریمستر یک بازی نینتندو است که گزارش‌های اخیر ادعا کردند ریمستر Kid Icarus: Uprising برای سوییچ است. اگرچه نینتندو احتمالاً در برنامه بعدی Nintendo Direct آن را معرفی خواهد کرد.

در هر صورت، باید منتظر جزئیات جدید از اخبار توکیو گیم شو ۲۰۲۲ بمانیم که برای اولین بار در سه سال گذشته، یک رویداد حضوری و عمومی خواهد بود. TGS 2022 از ۲۴ تا ۲۷ شهریور در محل سنتی خود در Makuhari Messe در شهر Chiba برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان تجاری و عمومی می‌توانند در آن شرکت کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه مترویدیکی از بهترین بازی‌های سال!
بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه متروید


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا