بازی

CS: GO برای دومین ماه متوالی به رکورد ۱ میلیون بازیکن همزمان دست پیدا کرد

CS: GO برای دومین ماه متوالی به رکورد ۱ میلیون بازیکن همزمان دست پیدا کرد

کانتر استرایک (Counter-Strike: Global Offensive) یا همان CS: Go برای دومین ماه متوالی موفق شد تا رکورد بیش از یک میلیون بازیکن همزمان خود را حفظ کند.

در ماه آگوست که همزمان با دهمین سالگرد تولد CS:GO بود نیز بیش از یک میلیون تروریست و ضدتروریست (همان CT خودمان) در سرورهای Valve مشغول بازی بوده‌اند و حالا در هفته اول سپتامبر همچنان رکورد یک میلیون بازیکن همزمان برای بازی باقی مانده است.

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟

همانطور که توسط یکی از بازیکنان CS:GO در ردیت اعلام شده است، Counter-Strike: Global Offensive در روز شنبه ۱,۰۲۹,۳۵۱ میلیون بازیکن همزمان داشته است. طبق داده‌های Steamcharts.com، این میزان در مقایسه با اوج تعداد بازیکنان همزمان بازی در ماه آگوست فقط ۱۰ هزار نفر کمتر بوده است.

کانتر استرایک

با این حال، شاید این آمار چندان هم تعجب‌برانگیز نباشد. حتی با وجود اینکه Counter Strike: Global Offensive اکنون جشن ۱۰ سالگی خود را تجربه می‌کند (۲۱ آگوست ۲۰۱۲) و البته این موضوع چندان هم مورد توجه قرار نگرفته، کانتر استرایک همیشه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم بوده است.

CS:GO از مارس ۲۰۲۰ تاکنون معمولا رکورد ۱ میلیون بازیکن همزمان را شکسته و در آوریل همان سال نیز به بالاترین رکورد خود یعنی ۱.۳ میلیون بازیکن همزمان دست پیدا کرد. همچنین از نوامبر ۲۰۲۰ تا می ۲۰۲۱، در دوران اوج همه‌گیری کرونا، CS:GO هر ماه بیش از یک میلیون بازیکن همزمان داشته است.

این میزان در ژوئن ۲۰۲۱ کاهش یافت، اما دوباره در آوریل ۲۰۲۲ و بار دیگر در آگوست به بیش از یک میلیون افزایش یافت.

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا