بازی

ماد Cyberpunk 2077 یک منطقه غیرقابل دسترس را باز می‌کند

ماد Cyberpunk 2077 یک منطقه غیرقابل دسترس را باز می‌کند

زمانی که Cyberpunk 2077 در E3 نمایش داده شد، وعده دادند که بلوک آپارتمانی شخصیت V، یک جامعه مخصوص به خود را خواهد داشت. مطمئناً بقایایی از این ادعاها وجود دارند، اما آنقدر کوچک است که سازندگان زحمت تکمیل آن را به خود ندادند.

اما به لطف ماد جدیدی که در Nexus به اشتراک گذاشته شده، اکنون می‌توانیم بخشی از آنچه در طول توسعه ساخت بازی باقی مانده را تجربه کنیم. ماد The Lower Market Rewards از کاربر anygoodname یک منطقه کاملاً جدید در Megabuilding H10 و حتی ماموریت‌های جدید باز می‌کند. این ماد پر از فعالیت‌های مختلف است و به ما نشان می‌دهد که خانه V چه چیزی می‌توانست باشد.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

به محض اینکه به Lower Market دسترسی پیدا کنید، می‌توانید کارهای موقت تکراری که به این منطقه متصل هستند را شروع کنید. ظاهراً هر بار که در بازی امتیاز Perk دریافت می‌کنید، این کارها فعال می‌شوند، به این معنی که ۹۵ فرصت برای تست کارهای موقت جدید وجود دارد.

این ماد حتی توضیح می‌دهد که چرا تا به حال این منطقه در دسترس نبوده است. برای رسیدن به منطقه، باید یکی از آسانسورها را تعمیر کنید. بودجه تعمیر و نگهداری مگا بیلدینگ آنقدر کم است که خودشان این کار را انجام نمی‌دهند. وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانید هر زمان که می‌خواهید بیایید و بروید.

به نظر می‌رسد این ماد تاکنون مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. در کمتر از دو روز، بیش از ۵۰۰ بار دانلود شده و بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرده است. البته رویکرد مثبت بازیکنان نسبت به آن خیلی هم تعجب‌آور نیست، زیرا هر مادی که بازی را با آنچه که قبل از عرضه به ما نشان داده بودند، مطابقت دهد، طرفدار پیدا می‌کند.

با این حال، ممکن است طرفداران تا دریافت محتوای رسمی جدید برای Cyberpunk 2077 فاصله چندانی نداشته باشند. در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) اخبار جدیدی از بسته الحاقی داستانی سایبرپانک منتشر خواهد شد. پیش از این انتطار نمی‌رفت تا سال ۲۰۲۳ آپدیت جدیدی منتشر شود، اما با توجه به اینکه رونمایی به زودی انجام می‌شود، ممکن است تا قبل از پایان سال میلادی عرضه شود.


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا