بازی

ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی New Tales from the Borderlands را مشاهده کنید

ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی New Tales from the Borderlands را مشاهده کنید

Gearbox Software تریلر طولانی جدیدی از بازی New Tales From The Borderlands منتشر کرده که در آن شاهد گیم‌پلی و شخصیت‌های جدید آن هستیم.

طبق معمول بازی‌های Borderlands، در این عنوان هم شاهد اتفاقات عجیب‌و‌غریب و دیالوگ‌های احمقانه هستیم. بازیکنان می‌توانند داستان سه شخصیت جدید با نام‌های Anu، Octavio و Fran را دنبال کنند، در حالی که تلاش دارند با نابودن کردن سازندگان سلاح‌های سرمایه‌داری و هیولاهای موجودات فضایی، جهان را تغییر دهند.

ویدیو جدید و ۱۸ دقیقه‌ای بازی را در ادامه می‌توانید از طریق آپارات lastech مشاهده کنید:

هر یک از این شخصیت‌ها دیدگاه‌های متفاوت و منحصر‌به‌فرد خود را دارند و تفاوت بین آن‌ها باعث می‌شود تا در طول داستان با تصمیم‌گیری‌های متفاوتی روبرو شوید.

New Tales from the Borderlands از همان الگوی «داستانی تعاملی» مبتنی بر انتخاب بازی‌های Borderlands پیروی می‌کند. در واقع، استودیو Gearbox Software اعضای کلی تیم داستان Telltale Games را استخدام کرده که توسعه‌دهنده بازی اصلی یعنی Tales from the Borderlands بوده است.

بازی New Tales From The Borderlands در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. همچنین تریلر پخش شده از بازی در گیمزکام ۲۰۲۲ را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا