رمز ارز

۲ دلیل اوج گرفتن میم ای‌آی؛ پیش‌بینی تحلیلگران درباره هدف بعدی MEMEAI چیست؟

۲ دلیل اوج گرفتن میم ای‌آی؛ پیش‌بینی تحلیلگران درباره هدف بعدی MEMEAI چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر با فشار فروش مواجه شده، میم کوین میم ای‌آی (MEMEAI) عملکرد قابل‌توجهی را در روزهای اخیر به نمایش گذاشته و جزو ترندهای بازار بوده است.

میم ای‌آی، میم کوینی است که بر بستر بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند و از ترکیب فناوری‌ هوش مصنوعی و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای ارائه فناوری و طنز بهره می‌برد.

Ramzarzخرید سریع MEMEAI!
با یک کلیک میم‌ای‌آی (MEMEAI) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید MEMEAI

در زمان نگارش این خبر، میم ای‌آی با قیمت ۰٫۰۰۵۲ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۰ درصدی در یک هفته گذشته دارد.why-is-memeai-trending-today

به گفته تحلیلگران و کارشناسان، چند عامل می‌توانند در رشد اخیر میم ای‌آی و افزایش محبوبیت آن در بازار نقش داشته باشند، از جمله افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم و همچنین، لیست شدن MEMEAI در صرافی مکسی (MEXC).

بر اساس توییت حساب میم ای‌آی، صرافی مکسی توکن MEMEAI را لیست کرده که نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای آن در بازار است. در حال حاضر، این توکن در چند صرافی شناخته‌شده، از جمله مکسی، بیت‌مارت و یونی سواپ ۳، لیست شده است.

گروهی از تحلیلگران معتقدند که در رالی صعودی آتی، پذیرش و قیمت میم کوین‌ها و توکن‌های هوش مصنوعی به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. توکن MEMEAI هم که ترکیبی از رمزارز‌های مبتنی بر میم و هوش مصنوعی است، کاملاً در این دسته از ارزهای دیجیتال سودآور قرار می‌گیرد.

در همین راستا، راکش ورما (Rakesh Verma) در توییت جدید پیش‌بینی کرده که قیمت میم ای‌آی ممکن است در روزهای آینده از ۰٫۰۳ دلار عبور کند.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا