بازی

چه بازی‌هایی بیشتر روی استیم دک تجربه شده‌اند؟

چه بازی‌هایی بیشتر روی استیم دک تجربه شده‌اند؟

استیم دک (Steam Deck) با سخت افزار قدرتمند خود با استقبال خوبی روبه‌رو شده است، اما اکثر کاربران بیشتر از این دستگاه به عنوان یک نینتندو سوییچ آپگرید شده استفاده می‌کنند.

ولو لیست بازی‌هایی که بیشتر روی استیم دک تجربه شده‌‌اند (بر اساس ساعت) را منتشر کرده که اکثر آن‌ها روی نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار دارد. Vampire Survivors که صدر این لیست قرار گرفته برای سوییچ منتشر نشده ولی Cult of the Lamb، هیدیس، Stardew Valley، اسکایریم و مانستر هانتر رایز روی هر دو پلتفرم در دسترس قرار دارند.

Steam Deck از همه لحاظ نسبت به نینتندو سوییچ شرایط بهتری دارد، اما سخت‌افزار قوی‌تر آن باعث کاهش عمر باتری دستگاه می‌شود. به غیر از Skyrim هیچ کدام از بازی‌های این لیست اول شخص نیستند، در صورتی که این عناوین در استیم بسیار پرطرفدار است. با این وجود تجربه عنوانی مثل CS:GO با استیم دک کار آسانی نیست.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟

همانطور که می‌دانید ولو تصمیم گرفته Steam Deck را یک پلتفرم باز نگه دارد و به همین خاطر می‌توان برنامه‌های مختلفی را روی آن نصب کرد. به همین خاطر با نصب شبیه‌ساز‌های مختلف می‌توانید بازی‌های کنسول‌های نینتندو مثل 3DS و حتی Wii U را هم روی آن اجرا کنید.

تقاضا برای استیم دک از همان ابتدای کار بسیار زیاد بود و ولو برای پاسخ‌گویی به آن کار بسیار سختی داشت. با این وجود این شرکت ماه پیش قول داد که تولید Steam Deck را دو برابر کند و اکنون قصد دارد تمامی دستگاه‌های رزرو شده را تا پایان سال میلادی جاری به دست مشتری برساند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا