رمز ارز

حواشی توییت مرموز تیم شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکانت رسمی توییتر شیبا اینو، یک توییت گیج‌کننده منتشر کرده است.
طبق گزارش‌ها، یک توییت مرموز که فقط حاوی کلمه «سگ» است، بحث‌های زیادی را در بین کاربران ایجاد کرده و آن‌ها در تلاش برای رمزگشایی معانی متعدد از آن هستند. یکی از کاربران در پاسخ به این توییت، کلمه «دوج» را پست کرده و تیم شیبا در جواب، کلمه «قاتل» را نوشته است.
در حالی که جامعه شیبا اینو در تلاش برای درک معنی پشت این کلمات مرموز است، باید به خاطر داشت که شیبا یک توکن با مضمون سگ است که به‌عنوان رقیب دوج کوین یا همان «قاتل دوج کوین»، راه‌اندازی شد.
ماه گذشته، شیبا اینو از نظر فالوورهای توییتر از دوج کوین پیشی گرفت. در اکتبر ۲۰۲۱، این رمزارز برای اولین بار به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر پیوست و دوج کوین را از نظر ارزش بازار از جایگاه خود کنار زد تا اینکه دوج دوباره شتاب گرفت و جدول را تغییر داد.
در حال حاضر، دوج کوین به‌عنوان دهمین ارز دیجیتال برتر از شیبا اینو که مقام چهاردهم را دارد، پیشی گرفته است. با این حال، طبق داده‌های تحلیلی، شیبا از نظر حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته از دوج کوین بهتر عمل کرده است. در این بازه زمانی، این ارز دیجیتال با حجم مبادله ۲۷۷ میلیون دلار پرمعامله‌ترین توکن بازار بوده است. دوج کوین نیز شاهد حجم ۲۴۴ میلیون دلاری بود تا به طور کلی، ۳ میلیارد دلار ارز دیجیتال میم در بازار مورد معامله قرار گیرد.
پس از این توییت مرموز، پستی درباره معبد WAGMI منتشر شد که قرار است یک فضای معنوی برای مدیتیشن باشد که توسط استودیوی TTF و تیم شیبا اینو در دست طراحی قرار دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا