بازی

یک اسپیدرانر در کمتر از ۱ ساعت Elden Ring را به پایان رساند

یک اسپیدرانر در کمتر از ۱ ساعت Elden Ring را به پایان رساند

اگر هنوز در تلاش برای به پایان رساندن بازی Elden Ring هستید، با خواندن این خبر دلسرد نشوید اما یک اسپیدرانر توانسته در کمتر از یک ساعت بازی را بدون استفاده از گلیچ، به پایان برساند.

تنها یک اسپیدرانر تاکنون موفق به انجام این کار شده، یک گیمر فرانسوی با شور و ذوق به نام KEMIST_C10_H15N. با ثبت رکورد جهانی ۵۹ دقیقه و ۴۱ ثانیه، یک جهش بزرگ نسبت به رکورد قبلی، ۱ ساعت و ۲ ثانیه، ثبت کرد که البته آن هم باورنکردنی بود.

مطلب پیشنهادی:چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟باکلاس شویم!
چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟

همانطور که در ویدئوی یوتیوب می‌توانید مشاهده کنید، KEMIST به سرعت باس‌هایی را پشت سر می‌گذارد که بسیاری از ما برای شکست دادن آن‌ها، خود را به آب و آتش می‌زدیم. اسپیدرانر به وضوح بهترین مسیر در Lands Between را حفط کرده است، چرا که به سرعت آن را طی کرده و ثابت می‌کند که اسپیدرانرها وقتی یک کار را بارها و بارها تمرین می‌کنند، استعداد ترسناکی در آن پیدا می‌کنند.

همانطور که گفته شد، اولین بار است که رکورد Any% Glitchless به زیر یک ساعت کاهش می‌یابد. این رکورد نشان می‌دهد که انجمن اسپیدرانینگ Elden Ring ماه‌ها پس از لانچ همچنان در حال رشد است و هنوز هم می‌تواند طرفداران خود را با رکوردهای باورنکردنی، شگفت‌زده کند. با توجه به کاهش چشمگیر در ثبت زمان اخیر، این احتمال وجود دارد که در آینده رکوردهای بیشتری نیز در این دسته ثبت شوند.

Elden Ring

البته، هرکسی که با اسپیدرانینگ Elden Ring آشنا باشد، می‌داند که رکوردهایی در دسته‌های دیگر وجود دارد که به همان اندازه باورنکردنی هستند. زمانی که از گلیچ‌ها در اسپیدران استفاده می‌شود، رکوردها را می‌توان به پایین‌ترین حد ممکن رساند. رکورد Any% No Restrictions سه دقیقه و ۵۶ ثانیه است. دسته معمولی Any% که محدودیت‌هایی را اعمال می‌کند، تنها ۲۰ دقیقه و ۱۳ ثانیه است.

اگر به اندازه کافی شجاع هستید که بخواهید اسپیدرانینگ را امتحان کنید، می‌توانید الدن رینگ را در پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا