بازی

It Takes Two احتمالا به نینتندو سوییچ خواهد آمد

It Takes Two احتمالا به نینتندو سوییچ خواهد آمد

یک افشاگر قابل اعتماد صنعت ویدیو گیم به انتشار بازی پرطرفدار مستقل It Takes Two برای نینتندو سوییچ اشاره کرده است.

شایعات و گزارش‌های مختلفی به احتمال برگزاری یک رویداد Nintendo Direct در این ماه اشاره کرده‌اند. در این رویدادها طرفداران نینتندو معمولا شاهد بازی‌های انحصاری این کنسول دستی و همچنین پورت‌های مورد انتظار آن هستند. حالا Snitch، افشاگر شناخته‌شده‌ای که ادعاهای اخیر او درست بوده‌اند، به احتمال معرفی بازی It Takes Two برای سوییچ اشاره کرده است.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

طبق پیامی که توسط او در حساب شخصی دیسکوردش اعلام شده، ممکن است پورت سوییچ It Takes Two به‌زودی معرفی شود. البته او این بار هم ادعای خود را به صورت کاملا غیرمستقیم و به شکل چندین ایموجی (تصویر پایین) اعلام کرده است که البته هر کدام از آن‌ها به نوعی به این موضوع اشاره دارند.

It Takes Two

این موضوع در حالی اعلام شده که رئیس استودیو Hazelight، توسعه‌دهنده بازی It‌ Takes Two یعنی جوزیف فارس، در گذشته علاقه خود نسبت به نینتندو را نشان داده است، بنابراین هرچند چیزی به صورت رسمی اعلام نشده، احتمال زیادی وجود دارد که این استودیو در حال توسعه پورت سوییچ بازی موفق خود باشد.

مهم‌ترین دلیل که تاکنون It Takes‌ Two برای نینتندو سوییچ منتشر نشده به محدودیت‌های فنی مربوط می‌شود. سازنده بازی پیش از این گفته بود که اجرای بازی روی کنسول‌های نسل آخر یک چالش بسیار بزرگ است و در پشت صحنه تلاش‌های بسیار زیادی برای این امکان انجام شده است. او همچنین گفته بود که آن‌ها تیم بسیار کوچکی هستند و برای تحقق این امر به تلاش و زمان زیادی نیاز دارند.

It Takes Two، دومین بازی سال ۲۰۲۱ از نگاه lastech که همچنین بهترین بازی سال از نگاه مراسم Game Awards 2021 شد، هم اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. بررسی بازی It Takes ‌Two از نگاه lastech را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه مترویدیکی از بهترین بازی‌های سال!
بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه متروید


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا