بازی

ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 ساخته شده است

ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 ساخته شده است

به نظر می‌رسد که اکتیویژن روی ریمستر بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ (Call of Duty: Modern Warfare 3) کار کرده و یک لیکر معتبر به صحبت در این زمینه پرداخته است. 

Call of Duty: Modern Warfare را می‌توان محبوب‌ترین سری بازی در این فرانچایز دانست که در سال ۲۰۱۱ به سومین نسخه به پایان رسید. البته از طرف دیگر در ۲۰۱۹ شاهد ریبوت سری مدرن وارفر و همچنین در سال‌های گذشته دو نسخه اول و اصلی این سری نیز توسط Raven Software و Beenox ریمستر شده‌اند. 

از این رو طرفداران انتظار داشتند که ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز به بازار عرضه شود، ولی سال پیش اکتیویژن این موضوع را رد کرد. اکنون یک لیکر معتبر به نام TheGhostofHope اعلام کرده که کمپین این بازی بازسازی و پروژه به اتمام رسیده است. اکتیویژن تنها منتظر است تا این ریمستر را در زمان مناسب به بازار عرضه کند. 

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty

درباره ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز شایعات زیادی وجود داشت و اکتیویژن پس از چند سال آن را منتشر کرد. کمپانی هنوز به این شایعه واکنش نشان نداده و TheGhostofHope نیز مدرکی برای اثبات ادعای خود ندارد. به همین خاطر هنوز برای نتیجه گیری زود است و باید منتظر اطلاعات بیشتری بمانیم. 

شرایط و آینده فرانچایز کال آو دیوتی یک موضوع بسیار داغ در صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود. از یک طرف شایعات به این اشاره دارند که مایکروسافت قصد دارد این سری را به انحصار ایکس باکس درآورد. از طرف دیگر خود مایکروسافت و فیل اسپنسر اعلام کرده‌اند که انجام این کار منطقی نیست.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا