بازی

رکوردشکنی فروش دیجیتالی فیلم Top Gun: Maverick طی هفته اول

رکوردشکنی فروش دیجیتالی فیلم Top Gun: Maverick طی هفته اول

با گذشت یک هفته از عرضه فیلم Top Gun: Maverick روی پلتفرم‌های دیجیتال، حال این اثر عنوان پرفروش‌ترین نسخه دیجیتال یک فیلم طی هفته اول در تاریخ ایالات متحده را به نام خود زد و رکورددار شد.

مطلب پیشنهادی:چرا سینمای ایران در ژانر وحشت ناموفق است؟ لطفا ما را بترسانیدچرا از فیلم ترسناک‌های ایرانی نمی‌ترسیم؟
چرا سینمای ایران در ژانر وحشت ناموفق است؟ لطفا ما را بترسانید

دیگر همه می‌دانیم فروش تاپ گان ماوریک تا به اینجا دیوانه‌وار بوده است. مدتی پیش بود که متوجه شدیم این فیلم فروش جهانی ۱.۴ میلیارد دلاری را پشت سر گذاشته و به عنوان پرفروش‌ترین کالای آمازون در ایالات متحده آن هم در روز عرضه و از میان تمامی دسته‌بندی‌های دیگر قرار گرفت.

جدیدترین ساخته مشترک کروز و کوشینسکی در حال حاضر به عنوان ششمین فیلم پرفروش در باکس آفیس داخلی و همچنین پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۲۲ تا به اینجا تبدیل به موفق‌ترین فیلم (از لحاظ تجاری) در کارنامه تام کروز شده است.

با این حال موفقیت‌های فیلم به اینجا خلاصه نشده و ماه پیش بود که تاپ گان با عبور از اونجرز: اینفینیتی وار جایگاه فیلم ابرقهرمانی مارول در تاریخ باکس آفیس را از آن خود کرد. بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک شدن به پایان تابستان بتواند جایگاه برتر باکس آفیس را پس گرفته و به یکی از معدود فیلم‌هایی بدل گردد که از آغاز تا پایان تابستان در صدر جدول فروش درخشیده‌اند.

  • نقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسب

نسخه‌های دیجیتال و باکیفیت فیلم Top Gun: Maverick در حال حاضر در دسترس هستند و دیگر نسخه‌های 4K Ultra HD و بلوری نیز در تاریخ ۱ نوامبر مصادف با ۱۰ آبان از راه می‌رسند.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: بهترین سایت‌های دانلود فیلم‌نامهدانلود قانونی و رایگان بهترین فیلم‌نامه‌ها
مدرسه فیلم‌سازی: بهترین سایت‌های دانلود فیلم‌نامه


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه‌ها باید بدانید

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا