بازی

ادای احترام ناتی داگ به فردی که در جریان ساخت The Last of Us Part 1 فوت کرد

ادای احترام ناتی داگ به فردی که در جریان ساخت The Last of Us Part 1 فوت کرد

استودیو ناتی داگ به توسعه‌دهنده‌ای که در جریان ساخت The Last of Us Part 1 فوت کرد، ادای احترام کرده که می‌توانید آن را داخل بازی مورد انتظار که روز گذشته برای پلی استیشن ۵ منتشر شد، پیدا کنید.

این ادای احترام به خاطر زحمات و تلاش‌های دنیل کینارد، تهیه‌کننده هنرهای بصری، صورت گرفته که در حین ساخت بازی درگذشت.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Usشکست و جبران
تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Us

اکنون تصویر این توسعه‌دهنده در بازی جاودانه شده و می‌توانید پوستر او را به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بیسبال تیم Denver Skulls بر دیوارهای خانه‌ مزرعه‌ای که در آن به دنبال الی می‌گردید، پیدا کنید.

رابرت موریسون، انیماتور بازی لست آف آس پارت ۱، با به اشتراک گذاشتن این تصویر در اکانت توییتر خود، کینارد را «یک فرد فوق‌العاده» نامید و از طرفداران خواست که این تصویر را به اشتراک بگذارند تا «مردم نام او را بدانند».

ارسال این پست برای من سخت است اما [یک عکس] بسیار خاص است. دنیل یکی از تهیه‌کنندگان هنرهای بصری بود که در حین توسعه بازی درگذشت. ناتی داگ او را در اینجا جاودانه کرده است. او یک فرد فوق‌العاده بود. لطفا به اشتراک بگذارید تا مردم نام او را بدانند.

Last of Us

بازی The Last of Us Part 1 روز گذشته برای پلی استیشن ۵ منتشر شد و در تاریخ نامشخصی برای پی‌سی نیز عرضه خواهد شد. این عنوان توانست در سایت متاکریتیک، از ۱۰۵ نقد وارده، امتیاز بسیار خوب ۸۹ از ۱۰۰ را به دست آورد.

در این نسخه از بازی علاوه بر استفاده کامل از قابلیت‌های دوال‌سنس، شاهد انیمیشن‌های جدیدی برای مبارزه هستیم و همچنین کاربران پلی استیشن ۵ می‌توانند آن را با وضوح 4K و به‌صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا