بازی

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو جک J3

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو جک J3

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنگام تهیه قطعات یدکی خودرو، باید نهایت دقت را به خرج دهید. نکات مهمی وجود دارد که هنگام خرید لوازم یدکی ماشین باید به آن توجه کنید تا باکیفیت‌ترین قطعات را خرید نمایید. خودروهای جک که در سال‌های اخیر فروش قابل توجهی در ایران داشته‌، توانسته‌است کیفیت قابل توجهی از خود نشان دهند. در این مطلب به معرفی روش خرید آنلاین لوازم یدکی جک J3 و نحوه اطمینان از اصالت کالا می‌پردازیم.

معرفی خودرو جک جی ۳

این ماشین محصولی از شرکت جک موتورز چین است که به دو صورت هاچ بک و صندوق‌دار تولید شده­است. این محصول که در چین با نام تجاری توجوی (TOJOY) شناخته می‌شود توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران معرفی شد و به دلیل طراحی مدرن آن مورد توجه خریداران قرار گرفت. این اتومبیل دارای دیفرانسیل جلو بوده و حجم موتور آن ۱۳۰۰ سی سی است. به طور­کلی می‌توان گفت این خودرو از لحاظ قدرت و شتاب در محدوده متوسطی قرار دارد.

نکات مهم هنگام خرید لوازم یدکی جک J3

هر ماشینی پس از مدتی به تعویض بعضی لوازم خود نیاز پیدا می‌کند که در صورت خرید یک قطعه باکیفیت، عمر بیشتر و عملکرد بهتری به شما ارائه خواهد­شد. به علاوه قطعات بی­کیفیت ممکن است در بعضی موارد آسیب‌های جبران ناپذیری به ماشین شما وارد کنند. به طورکلی دقت در موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند بهترین لوازم یدکی را تهیه کنید:

  • خرید لوازم اصلی
  • خرید از فروشگاه‌های معتبر
  • توجه به بسته‌بندی
  • توجه به هولوگرام شرکت
  • توجه به نشان استاندارد (محصولات داخلی) و CE اروپا (محصولات خارجی)
  • انتخاب لوازم سازگار با ماشین
لوازم یدکی جک

قطعه یدکی اصلی به چه معنا است؟

قطعه یدکی اصلی قطعه‌ای است که مستقیماَ توسط شرکت خودروسازی تولید می‌شود؛ یا اینکه به عنوان قطعه فابریک از یک شرکت معتبر روی دستگاه نصب می‌شود. به عبارت دیگر، شرکت تولید کننده لوازم یدکی اصلی جک J3، شرکت جک موتورز چین یا نهایتاَ شرکت‌هایی هستند که قطعات فابریک کارخانه را تولید می‌کنند. به این قطعات، لوازم یدکی اورجینال نیز گفته می‌شود.

طبعاَ مناسب‌ترین لوازم یدکی جک J3 لوازم یدکی اصلی آن است و قطعات تولید شده توسط سایر شرکت‌ها کیفیت پایین‌تری خواهد داشت.

چرا خرید قطعات با کیفیت مهم است؟

خرید قطعات یدکی برای وسایل نقلیه نقش مهمی در کارکرد ماشین شما دارد. یک وسیله نقلیه با قطعات یدکی اصلی عمر بیشتری خواهد داشت و همچنین در مصرف سوخت شما صرفه‌جویی می‌شود.

بسیار مهم است که قطعه یدکی خریداری شده با ماشین شما سازگار باشد. هنگامی که قطعات یدکی نامناسب برای خودرو نصب می‌شود، ممکن است آسیب جبران ناپذیری به ماشین وارد شود. اگر سال‌های تولید خودروهای یک برند و مدل متفاوت باشد، ویژگی‌های قطعات نیز ممکن است مختلف باشد. مثلا فیلتر روغن یک ماشین مدل ۲۰۰۵ و ماشین مدل ۲۰۱۸ خواص متفاوتی دارند یا کاملا متفاوت هستند. فیلتر روغن تولید شده برای یک مدل دیگر وظیفه خود را انجام نمی‌دهد و ممکن است باعث آسیب شدید به موتور شود.

تاثیر مدل تولید خودرو در خرید لوازم یدکی جک J3

اگر ماشین جدید است (بیش از ۳ تا ۴ سال سن نداشته باشد)، استفاده از قطعات یدکی اصلی مهمتر است؛ زیرا هر چه خودرو جوان‌تر باشد، کیفیت قطعات آن نیز بیشتر است و با خرید یک قطعه ارزان، شاید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، اما ممکن است به ماشین ضرر برسانید که نهایتاَ موجب ضررهای مالی بیشتری نیز می‌شود.

به عنوان مثال، یک فیلتر روغن ارزان و بی‌کیفیت مطمئناَ روی وضعیت موتور تاثیر می‌گذارد. فیلتر نامناسب روغن موتور، منجر به افزایش سایش قطعات متحرک می‌شود. بنابراین، چنین محصول ساده‌ای مانند فیلتر را باید فقط از تولید کنندگان قابل اعتماد خریداری کرد. در مورد سایر قطعات نیز همین مسئله وجود دارد.

خودروهای نو سال اول دارای گارانتی هستند. تعمیر و نگهداری اتومبیل باید منحصراَ در نمایندگی‌های رسمی انجام شود. در این مدت فقط از قطعات اصلی استفاده می‌شود و در پایان آن می‌توانید از قطعات ارزان‌تر (اما نه با کیفیت پایین) استفاده نمایید.

خرید آنلاین لوازم یدکی جک J3 از یدک مارکت

یکی از سوالاتی که ذهن خریدار را درگیر می‌کند این است که به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم خودرو مراجعه کند یا از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کند؟ امروزه بسیاری از افراد به خرید آنلاین تمایل دارند و به دلایلی که شرح می‌دهیم این یک انتخاب منطقی است.

فروشگاه آنلاین یدک مارکت همیشه کاتالوگ‌هایی را ارائه می‌دهد که شامل هزاران قطعه از تولید کنندگان مختلف برای انواع خودروهای جدید ایرانی و چینی است. شما می‌توانید محصول مناسب برای هر برندی را پیدا و انواع مختلفی از آن را مشاهده کنید، به علاوه اطلاعات کاملی از عکس، مشخصات فنی، ابعاد، سازنده و غیره را دریافت نمایید؛ چیزی که هنگام خرید حضوری از آن محروم خواهید بود.

مزایای خرید از یدک مارکت

با استفاده از خدمات یدک مارکت برای خرید لوازم یدکی جک J3 یا سایر خودروهای ایرانی و خارجی می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • ارسال سریع به سراسر ایران ( تهران دو ساعت، اطراف تهران یک روزه و سایر شهرستان‌ها از ۴۸ تا ۷۲ ساعت)
  • ضمانت بازگشت وجه
  • تضمین اصالت و کیفیت کالا
  • ارسال رایگان برای سفارشات بالاتر از ۳ میلیون تومان
  • دسترسی راحت به لوازم یدکی کمیاب خودروهای جدید

جمع‌بندی

تعمیر و نگهداری اتومبیل فرآیندی پرهزینه است. به ناچار زمانی فرا می‌رسد که برخی از قطعات ماشین از کار می‌افتند و برای تعمیر آن‌ها باید به دنبال قطعات یدکی بود. انتخاب قطعات یدکی کار ساده‌ای نیست، اما در صورتی که هنگام خرید لوازم یدکی دقت لازم را داشته باشید و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید، می‌توانید از انتخاب یک قطعه مناسب اطمینان حاصل نمایید. برای خرید لوازم یدکی انواع خودروهای ایرانی و چینی، خصوصاَ خودروهای جدید که لوازم آن‌ها به سختی یافت می‌شود، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی یدک مارکت مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا