بازی

برنامه‌های آینده سی‌دی پراجکت برای Cyberpunk 2077 هفته آینده اعلام خواهند شد [تماشا کنید]

برنامه‌های آینده سی‌دی پراجکت برای Cyberpunk 2077 هفته آینده اعلام خواهند شد [تماشا کنید]

سی‌دی پراجکت رد، توسعه‌دهنده سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) برنامه‌های خود برای آینده این عنوان را هفته آینده از طریق یک پخش زنده اعلام خواهد کرد.

روز سه‌شنبه هفته آینده، ۱۵ شهریور ماه، این استودیو با قسمت جدیدی از Night City Wire که ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه نمایش داده می‌شود، درباره آینده بازی Cyberpunk 2077 صحبت خواهد کرد. همچنین در این رویداد شاهد اخباری درباره انیمه Cyberpunk: Edgerunners نیز خواهیم بود که تاریخ انتشار آن (۲۲ شهریور ۱۴۰۱) اخیرا مشخص شده بود.

هرچند هنوز مشخص نیست که در این رویداد شاهد چه محتوایی از سایبرپانک ۲۰۷۷ خواهیم بود، اما در ویدیو بالا که توسط حساب رسمی بازی در توییتر منتشر شده، شاهد V با ژاکت کاملا جدیدی (ثانیه ۱۴) هستیم که در انیمه Edgerunners نیز دیده شده است.

با این وجود می‌توان انتظار داشت تا شاید ماموریت‌های جدیدی برای بازیکنان ارائه شود که به داستان انیمه مربوط می‌شوند.

Cyberpunk 2077 یکی عجیب‌ترین بازی‌های منتشر شده چند سال اخیر بوده که با وجود هیجان بسیاری زیادی که نسبت به آن وجود داشت، عرضه بسیار ناموفق و بدی را تجربه کرد. باگ‌ها و مشکلات بازی از همان ابتدا تجربه آن را خراب کرده بودند که البته سی‌دی پراجکت رد آن‌ها را به‌مرور زمان با ارائه به‌روزرسانی‌های جدیدی برطرف کرد.

سایبرپانک

حالا تمام بازیکنان منتظر اولین بسته الحاقی Cyberpunk 2077 که سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و شاید در نمایش هفته آینده شاهد اخباری درباره آن باشیم.

انیمه Cyberpunk: Edgerunners که با همکاری استودیو انیمه‌سازی Trigger ساخته شده، داستان دیوید مارتینز را روایت می‌کند – یک پسر خیابانی که فقط تلاش دارد در دنیای خشن، بی‌رحم و سایبرپانکی نایت‌سیتی زنده بماند. پس از تجربه یک فاجعه در زندگی شخصی، مارتینز تصمیم می‌گیرد به یک Edgerunner تبدیل شود.


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا