بازی

مایکروسافت: Call of Duty «حداقل چندین سال دیگر» روی پلی استیشن خواهد ماند

مایکروسافت: Call of Duty «حداقل چندین سال دیگر» روی پلی استیشن خواهد ماند

در حالی که بررسی‌های دولتی در مورد خرید ۶۹ میلیارد دلاری پیشنهادی مایکروسافت برای اکتیویژن بلیزارد (به ویژه در رابطه با تأثیر آن بر پلی استیشن) افزایش می‌یابد، این شرکت از تعهد خود برای حفظ سری بازی‌های Call of Duty بر پلتفرم‌های پلی‌ استیشن برای «حداقل چندین سال دیگر» فراتر از قرارداد بازاریابی موجود سونی، گفته است.

بر اساس گزارش The Verge، این تعهد در نامه‌ای از فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌ باکس، به جیم رایان، رئیس پلی‌ استیشن در اوایل سال میلادی جاری انجام شده است.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند

اسپنسر در بیانیه‌ای به این نشریه گفت:

در ژانویه یک توافقنامه امضا شده به سونی برای تضمین [عرضه] Call of Duty بر پلی‌ استیشن، با برابری ویژگی‌ها و محتوا، برای حداقل چندین سال دیگر پس از قرارداد فعلی سونی ارائه کردیم، پیشنهادی که فراتر از قراردادهای معمول صنعت بازی است.

آن زمانی که مایکروسافت در مورد تعهد خود به عرضه سری Call of Duty بر پلتفرم‌های پلی‌ استیشن در ماه فوریه صحبت کرده بود، اعلام کرد که این بازی‌ها را فراتر از توافق موجود و در آینده در دسترس طرفداران سونی قرار خواهد داد.

Call of Duty

گفته‌های جدید در رابطه با «حداقل چندین سال دیگر»، کمی جزئیات بیشتر به برنامه‌های مایکروسافت می‌افزاید، اما در نهایت بدون اطلاع از قرارداد فعلی سونی با اکتیویژن بلیزارد، معنای آنچنان زیادی ندارد. به همان اندازه نامشخص است که پس از سپری شدن آن «چند سال دیگر»، دقیقا چه اتفاقی می‌افتد.

با این حال، چیزی که ما می‌دانیم این است که اگر خرید تکمیل شود، مایکروسافت Call of Duty (و دیگر عناوین اکتیویژن بلیزارد مانند Overwatch و Diablo) را در سرویس گیم پس قرار خواهد داد.

در همان حال متعهد می‌شود که نسخه یکسان از کال آو دیوتی را در همان روزی که بازی عرضه می‌شود، برای پلی استیشن نیز در دسترس قرار دهد. با این حال، باید منتظر ماند و دید که این تعهد تا چه زمانی دقیقاً رعایت خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا