بازی

قیمت لوداوت دراپ در بازی Warzone احتمالا کاهش پیدا می‌کند

قیمت لوداوت دراپ در بازی Warzone احتمالا کاهش پیدا می‌کند

لوداوت دراپ (Loadout Drops) گران‌ترین خرید در بازی کال آو دیوتی: وارزون (Call of Duty: Warzone) محسوب می‌شود که احتمال تغییر قیمت آن وجود دارد.

استودیو ریون سافتور (Raven Software) یک نظرسنجی در توییتر درباره کاهش قیمت لوداوت دراپ وارزون برگزار کرده است. حدود ۷۵٪ از شرکت کنندگان در این نظرسنجی موافق کاهش قیمت این آیتم هستند و این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد. در واقع مد Titanium Trials: Endurance با ایده کاهش قیمت برای استودیو همراه بود.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

در این مد لوداوت دراپ‌ها در ابتدا بسیار گران هستند ولی با گذشت زمان قیمت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد که طرفداران از این ویژگی به خوبی استقبال کرده‌اند و به همین خاطر شاید این ویژگی در تمامی مدهای این بتل رویال بسیار محبوب پیاده‌سازی شود. باید به این نکته اشاره کنیم تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

وارزون

به نظر می‌رسد که در آخرین فصل از Call of Duty: Warzone قرار داریم و به همین خاطر کاهش قیمت ایتم‌های آن چندان دور از انتظار نیست. اکتیویژن و ریون سافتور همچنین روی Call of Duty: Warzone 2 نیز کار می‌کنند که بر اساس شایعات دو ماه دیگر به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. 

شرایط و آینده فرانچایز کال آو دیوتی یک موضوع بسیار داغ در صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود. از یک طرف شایعات به این اشاره دارند که مایکروسافت قصد دارد این سری را به انحصار ایکس باکس درآورد. از طرف دیگر خود مایکروسافت و فیل اسپنسر اعلام کرده‌اند که انجام این کار منطقی نیست.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا