بازی

بازی Steelrising بیش از ۴۰ نوع سلاح دارد

بازی Steelrising بیش از ۴۰ نوع سلاح دارد

Steelrising یک بازی نقش‌آفرینیِ اکشن در سبک سولزلایک است که توسط استودیو Spiders در دست ساخت قرار دارد و هفته آینده به بازار عرضه می‌شود. 

بازی Steelrising در دوران انقلاب فرانسه جریان داشته و بازیکنان در نقش ایجس (Aegis) با ماشین‌های عجیب مبارزه می‌کند. سباستین دی روزا (Sébastien Di Ruzza)، مدیر گیم‌پلی Steelrising، در مصاحبه با بلاگ پلی استیشن توضیح داد که سیستم مبارزات بازی به سبک سولزلایک نزدیک بوده، اما با نوآوری‌های استودیو Spiders همراه است.

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند

مقابله یک به یک با دشمنان، مطالعه الگوهای آن‌ها و تشخیص نقاط ضعف در کنار زمان‌بندی و رفلکس بازیکنان بسیار مهم هستند. ایجس به ۴۰ نوع سلاح مختلف دسترسی دارد که شامل گرز، شمشیر دو دستی و حتی یک تفنگ کیمیاگری می‌شود. هر سلاح یک قابلیت خاص دارد و شما به سرعت می‌توانید دو سلاح خود را تغییر دهید. 

بازی Steelrising

بازیکنان همچنین می‌توانند تمامی سلاح‌های خود را قوی‌تر کنند. ایجس یک سیستم خنک کننده نیز دارد و او با حملات پیاپی داغ می‌کند. این مکانیزم مثل یک سیستم استقامت در بازی‌های نقش‌آفرینی کار می‌کند. سخت‌ترین دشمنان بازی Steelrising نیز تایتان نام دارند. البته استودیو Spiders یک مد کمکی نیز در بازی قرار داده که از چالش آن بکاهد.

بازی Steelrising در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس/اس،  پی‌سی و پلی استیشن ۵ به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا